22:48

10 zimowych faktów o mnie


Hej!
Kilka tygodni temu pisałam o jesiennych faktach o mnie :) Link znajdziecie TUTAJ. Pomyślałam, że mogą Wam przypaść do gustu także tego typu post w wersji zimowej :)

1. Zimowe wieczory najbardziej lubię spędzać przy serialu i... grzanym winie. Od kiedy spróbowałam go po raz pierwszy w górach, tak przepadłam. Po prostu uwielbiam ten smak!

2. Nigdy w życiu nie jeździłam na nartach. Ba, nigdy nie widziałam gór zimą, chociaż jest to moje marzenie od zawsze. Liczę, że kiedyś uda mi się zawitać w Zakopanem chociaż na jeden dzień, kiedy wszystko pokryje śnieg. Zgaduję, że widoki są wtedy przecudowne.

3. Co roku na święta oglądam bajkę "Piękna i Bestia: Zaczarowane Święta". Jest to mój stały rytuał od kiedy tylko pamiętam. Nawet już Marcin zdążył się do tego przyzwyczaić, że w końcu padnie hasło "Może obejrzymy Bellę?" :)

4. Zimą najgorzej jest mi się przyzwyczaić do... niekończącej się nocy. Niby doba na te kilka miesięcy nie ulega skróceniu, ale mnie i tak towarzyszy wrażenie, że ktoś wyrwał mi z dnia parę godzin. Niestety ale przez to, że cieszymy się dniem około 8 godzin, nic nie mogę zrobić.

5. Zdecydowanie wolę mroźną i białą zimę, niż ciepłą i deszczową.

6. Zimą bardzo często stawiam na granat, czerwień i dżins. Ogólnie uważam, że w tych kolorach wyglądam najlepiej.

7. Być może wyda Wam się to dziwne, ale zimą jeszcze bardziej lubię chodzić w spódnicach. O dziwo, rajstopy grzeją mnie bardziej niż spodnie, dlatego często decyduję się na to rozwiązanie. Na ten sezon zaopatrzyłam się w kilka grubszych spódnic czy sukienek, więc pokusa, aby znowu pokazać nogi staje się tylko silniejsza :)

8. Zimą zawsze podziwiam panie, które chodzą wszędzie w butach na szpilce. Nie wiem jak one to robią, na serio. Ja i w płaskich butach cały czas się boję, że w końcu się poślizgnę i po prostu połamię nogi, a co powiedzieć, gdybym miała chodzić jeszcze w obcasach...

9. Mój ulubiony zimowy kosmetyk to... masełko do ciała, najlepiej jakieś owocowe. W trakcie tej pory roku strasznie wyostrza mi się węch, dlatego stawiam tylko na te zapachy, które dobrze czuć.

10. Absolutnie uwielbiam świąteczne dekoracje do domu :) Mogłabym wydać na nie całe swoje pieniądze. Motyw szyszek, choinek, bałwanków... być może jest to dziecinne, ale jakoś mnie to nie rusza :)

To by było na tyle :) Podzielcie się koniecznie ze mną swoimi zimowymi faktami. Chętnie wszystkie przeczytam :)

Pozdrawiam Kochani!

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne fakty :) Ja mam zamiar zrobić świąteczne fakty o mnie :)

    PS. Góry zimą wyglądają pięknie, podobnie jak całe Zakopane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również chciałabym zobaczyć góry podczas zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również nigdy nie jeździłam na nartach ;d pewnie połamałabym się ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zdecydowanie jestem za białą, śnieżną zimą, ale ostatnio takich bardzo mało. Mój syn w lutym skończy 4 lata i na dobrą sprawę nie widział jeszcze takiego solidnego śniegu, bo ostatni spory śnieg był wtedy, gdy jeszcze byłam w ciąży. Liczę, że może w tym roku zima dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym zobaczyć góry zimą! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Ja również nie jeździłam nigdy na nartach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię białą i mroźną zimę- niesamowite widoki <3 a grzane wino muszę w końcu sprobować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z wieloma punktami tutaj, jak choćby z tym o rajstopach ;) zdecydowanie wolę 2 pary rajstop i spódnicę, niż spodnie zimą. I uwielbiam taką mroźną, białą, nienawidzę kiedy pada i wieje wiatr!
    Niebawem też moja pierwsza zima w górach, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilka metalowa wbija sie w podłoze i sie nie ślizga, ot co.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger