20:00

Czerwona mini sukienka


Hej!
Dzisiaj pochwalę Wam się kolejną perełką z second handu :) Sukieneczka bardzo kojarzy mi się z Twiggy, a w dodatku jest w jednym z moich ulubionych kolorów. Czerwień jak żaden inny kolor kojarzy mi się właśnie ze świętami i właśnie w tym okresie noszę go najczęściej.
Kiedyś czerwień zdecydowanie dominowała w mojej szafie, bo wychodziłam z założenia, że jest on (zaraz po różu) najlepszy dla blondynek. Potem, nie wiem czemu, stwierdziłam, że jest zbyt agresywny. 


Przepraszam za zdjęcia. Wiem, że nie wyszły najlepiej, ale dzisiaj wszystko działało przeciwko nam. Mój aparat nie lubi przymrozków i po prostu przy takiej pogodzie nie współpracuje. Wrzucam więc to, co udało się stworzyć z nadzieją, że następnym razem będzie lepiej ;)


sukienka - second hand
płaszcz - Bonprix
buty - CCC
torebka - Fabiola 
 

Pozdrawiam serdecznie Kochani! 
Pamiętajcie, żeby zaglądać na moje konto na Instagramie KLIK

11 komentarzy:

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger