23:31

Kolorowo


Dzień dobry wszystkim! 
Nowy Rok zaczęłam z masą pozytywnej energii. Trochę śpiewam, trochę tańczę, staram się żartować. Odcięłam się od jakiś tam czarnych myśli, które mnie męczyły i to bez poradników, tłumaczących nam jak myśleć pozytywnie. Wystarczył spacer w chłodniejszy dzień. Orzeźwił ciało, ale też i umysł :) Polecam Wam serdecznie ten pomysł. 


Staram się też zmienić mój dotychczasowy plan, czyli "byle przeżyć do wiosny". Zima też może być na swój sposób fajna, tylko trzeba znaleźć na nią sposób. Może macie jakiś swój? Podzielcie się nim ze mną :)
 

Tym razem przedstawiam Wam konkretną mieszankę kolorów. Moja siostra na początku była uprzedzona do tego zestawienia, ale ostatecznie stwierdziła, że jest całkiem fajne. Na pewno nieco inne od tych, które dominują na ulicach. A Wam jak się podoba?


Na nowy rok postawiłam sobie za punkt honoru nieco rozbujać stronę i przejść na własną domenę, odświeżyć jego wygląd, ale też... zebrać kilka dodatkowych osób. W zeszycie zapisałam, że marzy mi się okrągłe 800 bywalców na stronie. Przede mną ponad 50 duszyczek do zebrania, ale liczę, że się uda. No bo niby czemu nie?



płaszcz - @
koszula - Neww Yorker 
spódnica - second hand 
torebka - Sinsay 
 

Uprzedzę może jeszcze na koniec, że warto zaglądać na moje konto na Instagramie KLIK. Na dniach ruszy kolejne, tym razem urodzinowe rozdanie :) 

Pozdrawiam serdecznie!

28 komentarzy:

  1. Znowu ta fajna spódnica!

    To jest bardzo ładne zestawienie!
    Takie zimowo-jesienne boho!
    Mnie się podoba!

    Na pewno jest jednym z oryginalniejszych u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taka mieszanka kolorów! Wszyscy teraz chodzą na czarno, ja rozumiem uniwersalny kolor ale chyba po to jest uniwersalny żeby móc go z czymś odjazdowym zestawić a nie wszyscy cali na czarno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie kolorów cudne!
    Co do mojej wizyty w Płocku, to przepraszam, że się nie odezwałam, ale byłam tam na festiwalu tydzień przed ślubem i jakoś moja głowa nie skojarzyła wtedy, że przecież Ty tam mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się tak nie ubrała, ale tylko i wyłączeni dlatego, że źle czuję się w takich kolorowych wydaniach. Zdecydowanie stawiam na ciemne czy "melanżowe" zestawy. Na Tobie stylizacja bardzo mi się podoba, jest wesoła i pasuje to Twojego promiennego uśmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie połączenie kolorystyczne jest po prostu mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już po pierwszym zdjęciu da się zauważyć,że jesteś mega pozytywną osobą :)
    Dużo kolorków,ale wygląda to wszystko razem wspaniale :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajććććć fantastycznie kochana! <3 piękne kolory nam tu zaserwowalaś <3
    jak ja się cieszę,że istanieją jeszcze osoby, ktore nie boją się nosić takich wyraźnych i zdecydowanych kolorow zimą :)

    udanej niedzieli :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!!! Stylizacja bardzo fajna i kolorowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk jest świetny. I ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie połączyłaś kolory:) super wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna koszula :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka kolorowa i piękna! Ja raczej czułabym się idiotycznie w tak różnych kolorach, boję się zaszaleć :P! Ale Ty wyglądasz genialnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się spódniczka i bluzka ale płaszcz w takim kolorze to już dla mnie za dużo :) może dlatego, że nie jestem fanką tego koloru

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny jest ten sweter, energetyczny kolor podkręca całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowa stylizacja, nie wiem czy sama zdecydowałaby się na takie połączenie kolorystyczne, ale do Ciebie pasuje to świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kolorki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajnie, tak kolorowo i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie kolorystyczne na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne energetyzujące połączenie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja! :D
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. i trzymaj tak dalej z pozytywną energią! bardzo mi się podoba Twój outfit!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ślicznie wyglądasz! zakochałam się w koszuli <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! Koszula (mam bardzo podobną ze Stradivariusa) i spódnica - rewelacyjne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger