14:30

Bo uśmiech nic nie kosztuje


Hej!
W komentarzach często pojawia się stwierdzenie, że lubicie oglądać moje zdjęcia ze względu na uśmiech, który pojawia się praktycznie za każdym razem. Prawdą jest to, że lubię się uśmiechać i lubię się cieszyć. Powód do tego znajdzie się zawsze. Bo zobaczę kota, bo kupię sobie nowy lakier do paznokci, bo upiekłam z mamą dobre ciasto. Moim zdaniem to właśnie banan na naszej twarzy jest najlepszym wykończeniem stroju. Ponure osoby, bez względu na to, jak piękną sukienkę założą, wyglądają po prostu ciut gorzej. A Wy jak sądzicie? :)

Ten tydzień minął mi nadspodziewanie szybko. Praktycznie cały spędziłam w towarzystwie mamy. Załatwiałyśmy różne sprawy, dokupowałyśmy resztę potrzebnych rzeczy lub właśnie przyrządzałyśmy coś smacznego. Uwielbiam to!









torebka - TU
sweterek - second hand
spódniczka - Puszka
buty - nn

Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. TO PRAWDA~!! PIĘKNIE

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna spódniczka;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się uśmiechaj! :) Wyglądasz super !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz, świetny zestaw :D

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz z mamą dobre kontakty. :) A co do uśmiechu to prawda, ja też chodzę bardzo często z bananem na twarzy. :D Co do outfitu - jak zawsze pięknie. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia z uśmiechem - jak zawsze ;)))
    co do zestawu - bardzo fajny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo... dziękuję :* Napisałam jeszcze na maila, bo myślałam, że nie zauważasz komentarzy w starszych postach. :( Szkoda troszkę, że z lumpeksu, bo to oznacza, że to stara kolekcja. A pewnie nie będę miała takiego szczęścia w SH. Chociaż kto wie, bo w sumie kiedyś w jednej dostawie widziałam trzy koszule w paski z Zary. Te które były tak modne dwa lata temu - na pewno kojarzysz. :D Jeszcze raz dziękuję za szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! :)
    I zdjęcia naprawdę miło się ogląda, jeśli zawsze widzi się uśmiech na czyjejś twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :)
    Faktycznie, Twój uśmiech przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polać Ci, prawdę gadasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, te tygodnie strasznie szybko lecą niestety. Uśmiechaj się tak ładnie dalej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look,wszystko ładnie się ze sobą komponuje :)
    Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twój uśmiech!:D spódnica świetnie komponuje się ze sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie! :) I pięknie napisane, uśmiech jest najpiękniejszym wykończeniem stroju :)
    Całusy,

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. innym po prostu zapewne ciężko jest się uśmiechać - może są smutni, może coś ich trapi?
    dlatego tak bardzo zwracają uwagę na to, że inni się uśmiechają.

    ja też jestem fanką Twojego uśmiechu ;) i optymizmu w ogóle - bo widać, że on Cię przepełnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! :)
    Bardzo fajne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się w 100%, za to w końcu uwielbiam Twoje zdjęcia ; ))
    Cała jesteś śliczna!
    K&E

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uśmiech to podstawa a Twój jest przepiękny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie się z Tobą zgadzam. Stylizacja nie będzie pełna gdy się nie uśmiechniemy ;). Uśmiech jest taką wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bo wiesz, nie każdy ma taki ładny uśmiech ;) Twój powala! A żeby Ci już tak do końca dosłodzić, to muszę dodać, że ślicznie Ci w takim uczesaniu : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz! Uśmiech to podstawa!
    Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. usmiechaj sie bo slicznie wygladasz!
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz ♥
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze uśmiecham się do monitora widząc Twój uśmiech!! Boski sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz kochana! Ja też uwielbiam się uśmiechać :) Czasem nawet sama do siebie jak sobie coś fajnego przypomnę, albo wyobrażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tym uśmiechem to masz rację :) A spodobała mi się Twoja spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz bardzo promienny uśmiech!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze buty nn, a ja takich szukam od roku chyba:) ślicznie!! pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:)!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger