09:02

Fluffy sweterek i moro

 
Hej! 
Piszę do Was z rana, bo mam dziwne przeczucie, że potem po prostu nie będę miała czasu. Ostatnie dwa dni spędzałam w całości poza domem. Na szczęście potem mogłam pozwolić sobie na relaks przy filmie :) 
W poniedziałek pozwoliłam sobie też na krótką wizytę w galerii. Przeszłam tylko trzy sklepy, jednak wystarczyło to, by ułożyć w głowie listę wiosennych rzeczy, które chciałabym kupić. W pierwszej kolejności muszę nabyć jakieś krótkie botki i kolorowe apaszki. Reszta przyjdzie z czasem :) 
A Wy upatrzyliście sobie już coś? Jakie są Wasze typy na wiosnę? 








płaszcz - no name 
spódniczka - terranova 
sweterek - TU
torebka - TU
czapka - h&m
Pozdrawiam! :*

18 komentarzy:

  1. stylizacja super;) czapka dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zakochałam się w moro wiec spódnica jak dla mnie rewelacja :) Na wiosenne zakupy wybiorę się jak dojdę do siebie-na razie leczę zapalenie oskrzeli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieplutko się robi więc powoli będzie można sobie pozwolić na tak cienkie rajstopy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. A u Ciebie znów taka piękna stylizacje, widzę że już co raz lżejsze outfity prezentujesz , pięknie :) Chciałabym Cię prosić o pomoc - klik w link w ostatnim poście http://kasjaa.blogspot.com/, będę Ci bardzo wdzięczna:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja;) Podoba mi się połączenie spódnicy i sweterka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter i czapka przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie wzorów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szukam czarnych botków na słupku ; )) Muszę zrobić przegląd szafy i uporządkować to wszystko ;))
    Śliczny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio zaczynam się rozglądać za wiosennymi ciuszkami i gadżetami. Przyznam szczerze, że zimowa zawartość mojej szafy zaczyna mnie bardzo przytłaczać.. Dobrze, że są takie blogi jak Twój, gdzie wiosna już się zaczyna zapowiadać. :)

    Moim skromnym zdaniem - dobra, a nawet bardzo dobra stylizacja. Na pierwszy rzut oka widać, że Twoja własna, prywatna, że Ci pasuje i że dobrze się w niej czujesz. I równie dobrze wyglądasz.

    Już dawno nie widziałam stylizacji z elementem moro - i proszę. Chciałam i mam. :) Sama pewnie nigdy nie odważyłabym się na skompletowanie sweterka z spódniczką moro - a tu widzę, że korzystnie wychodzi taka kombinacja i że warto. Kto wie, może kiedyś będziesz dla mnie inspiracją. :)

    na koniec wisienka na torcie - szminka. Bajeczny kolor. Wiosna sama w sobie. :)
    uwielbiam *_*

    pozdrawiam cieplutko i wiosennie,
    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudrowe kolorki - to mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, taki już wiosenny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie sweterki:))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza czapa, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger