20:54

Koszula w groszki


Hej!
Niestety... Marcin w sprawie wyjazdu pozostał nieugięty. Muszę czekać do wakacji. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wymyśliła czegoś w zastępstwie i tak oto wrocławskie zoo, Muzeum Powstania, no i restauracja w Małdytach (o tak, koniecznie Małdyty) stały się moimi celami podróży. Nie chcę jednak znowu zanudzać Was moimi dziwnymi (i mało realnymi) pomysłami w sobotni wieczór.
Chcę natomiast ponudzić Wam o moim niedawno odkrytym powołaniu do uczenia dzieci. Serio. Kiedyś moja cierpliwość kończyła się po 5 minutach. "Nie zrozumiał od razu? Nie zrozumie nigdy głąb jeden", myślałam i wychodziłam z pokoju trzaskając drzwiami. Potem (nie wiem skąd), ale przyszedł pomysł, by ogłosić w internecie, że pewna uczennica chętnie udzieli korepetycji. Było to dwa lata temu i wtedy raczej nie cieszyłam się powodzeniem. Teraz dopiero moje nauczanie nabrało rozpędu i dzisiaj dotarło do mnie, jak wielką frajdę mi to sprawia. Owszem, czasem bywa ciężko, czasem mi się nie chce, ale nie pozwalam, by takie myśli zwyciężyły. Kto wie, może i skończę jako nauczycielka, ale teraz przynajmniej widzę w tym jakiś sens i to nawet spory :)






torebka - TU
koszula - sh
spodnie - nn
marynarka - nn 
buty - nn

Pozdrawiam serdecznie!

36 komentarzy:

  1. zazdroszczę cierpliwości do uczenia! :D
    świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie potrafię być taka cierpliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A cóż to za restauracja jest w Małdytach? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, genialna koszula :)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta koszula i czerwone usta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba musze znowu zacząć chodzić w marynarkach! Fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula, piękne zdjęcia i super uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zdania, że człowiek z człowiekiem zawsze się dogada:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie Ci w tych groszkach. Calosc bardzo fajna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie Ci w tych groszkach. Calosc bardzo fajna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię do Ciebie zaglądać! Masz boski uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze niedawno miałam obsesję na kropki ;D Genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska bluzeczka, jestem fanką kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful blog! Follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie fajniutkie a uśmiech zarażający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię granat i grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się, uwielbiam motyw groszków na ubraniach :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta koszula! :)
    Też kiedyś myślałam o tym żeby iść na pedagogikę jednak w moim mieście bardzo ciężko znaleźć pracę w tym zawodzie i zrezygnowałam. Mam nadzieję, że Tobie się uda! :)

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula w grochy to mój absolutny faworyt i to jeszcze z SH... aaaaa padłam :O
    Super wygląasz :)
    A we WRocku jeszcze bardzo ładny jest park japoński i muzeum przyrodnicze (jego park), chociaż nie wiem czy o tej porze roku :P hehe byłaś może? :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :)
    mogę prosić o klikanie w link do płaszcza w nowym poście ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow this look is simply amazing <3
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje Ci ta koszula w grochy :) Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. też od razu mam uśmiech na twarzy jak widzę Cię taką uśmiechniętą! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. pasuje Ci taka koszula w groszki - śliczna jest:)
    Co o nauczania też mówiłam nie rozumie to nie i tyle. Dopóki nie uczyłam swojej koleżanki i musiałam być nieco bardziej cierpliwa:p

    OdpowiedzUsuń
  26. nie, nic dziwnego! nie Ty jedna. tych seriali z kolei co wymieniłaś nie znam :D
    wyglądasz kwitnąco i tak ładnie, radośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny luźny look, idealny na takie spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się cale twoje zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny zestaw! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger