14:48

A może wycieczka nad morze?


Hej!
Ostatnio coraz częściej myślę o tym, że chętnie wybrałabym się nad morze. Nawet powiedziałam o tym Marcinowi, na co on zareagował pytaniem "Po co? Przecież jest zimno i nikogo tam nie ma". No właśnie o to chodzi (nie, nie o to, że jest zimno)! Zero tłumów, kolejek, zatłoczonych restauracji. Tylko my, plaża i święty spokój. Niestety wątpię w to, abym zrealizowała ten nieco szalony pomysł, mimo że po raz pierwszy posiadam w zasadzie wszystko, co jest do tego potrzebne. Pozostaje liczyć, że urwiemy się w trakcie przerwy wielkanocnej.
Drugą moją zachciewajką jest mała świnka morska. Uwielbiam zwierzątka, uwielbiam gryzonie. Nawet wybrałam jej imię - Dexter. Ładne, prawda? To chyba wpływ książki, którą niedawno skończyłam. Za każdym razem jak jesteśmy w sklepie zoologicznym to przeglądam domki dla niego i wyobrażam sobie, jak go karmię i jak razem leżymy na łóżku.
No ale... czas zejść na ziemię.








spódniczka - bershka
bluzka - sh
kurtka - tbdress
torebka - nn

Pozdrawiam i udanego weekendu życzę!

29 komentarzy:

  1. podoba mi się Twoja torebka i ramoneska :)

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Miałam kiedyś świnkę morską, a nawet trzy (przez chwilę) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w związanych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka! Świetnie wygląda z ramoneską :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest świetna;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz kwitnąco, co to za pomadka? Piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też chcialabym wybrać się nad morze :)
    piękna spódniczka i kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A moja ciocia, która mieszka nad morzem, mówiła,że przez taką pogodę jest teraz bardzo dużo ludzi nad morzem:p Ja też mam zamiar się wybrać za jakiś czas;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bym wybrałabym się gdzieś na weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie z notki proszę ustawić po prawej stronie w " o mnie" :D baardzo ładne ;)
    Wyjazd nad morze chyba wydaje się fajnym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo lubię to! :) Fajny zestaw, przez tą skórę taki odważniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam w domu świnke, fajne zwierzątko ;) pięknie wyglądasz http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa jestem zakochana w Twojej stylizacji, jest wspaniała! Ślicznie w niej wyglądasz ! Ja mam króliczka, jest przesłodki, niestety też jest niezłym rozrabiakiem i niszczy wszystko co napotka na swojej drodze :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jesteś sama - ja także marzę o wypadzie nad morze ;)
    może kiedyś wreszcie uda mi się ten plan zrealizować ;)

    pamiętaj - jakby co, to jedziemy razem ;P
    nikt nam marudził nie będzie ;P
    o!

    co do zestawu - podoba mi się, bo ja lubię bardzo połączenie w postaci zwiewnego dołu i ciężkiej góry.
    no i torebka - obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie wyglądasz ! Fryzurka bardzo mi się podoba :)
    Morze o tej porze roku wydaje się zachęcające, ale ja pojechała bym raczej na wiosnę - pogoda jak dla mnie w kwietniu/maju jest wtedy najlepsza z całego roku a i można troszkę liznąć promieni słonecznych :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne okulary :)
    byłam w lutym kiedyś nad morzem i bardzo fajnie, choć pustki aż piszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I mnie się marzy wypad nad morze, ale na chwilę obecną to nierealne...Ślicznie Ci z czerwoną szminką!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz! Same chętnie wybrałybyśmy się nad morze :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nad morzem wychowana, odkąd przeprowadziłam sie w głąb na lad Polski, bardzo tęsknię za morzem!
    Świetna spodnica!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie ; )) Nad morzem pewnie jest zimno, ale na pewno i o tej porze ma swój urok. Co do zwierzątka, to miałam kiedyś gryzonie, ale jakoś mi przeszło i teraz nie wyobrażam sobie mieć go w domu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dexter ? "Jeden dzień" ? Jestem w trakcie czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznie w takim uczesaniu.
    A wiesz ze w zimie jest najwięcej jodu nad morzem i lekarze np asmatykom każą tam jezdzic właśnie o tej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna spódniczka! świetny blog, obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś tu bardzo piekna. Wyglądasz wyjatkowo w czarnych włosach i czarnej skórze, kozakach.
    Czarne kozaki zawsze rewelacyjnie podkreślają Twoje piekne nogi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger