22:20

Niebieska tunika


Hej!
Od dzisiaj wracam do regularnego blogowania. Pożegnałam się z pracą, więc mam masę czasu na robienie tego, co sprawia mi przyjemność.
W ostatnim czasie widziałam na ulicy masę pań w pięknych sukienkach i wysokich butach. Pomyślałam wtedy, że kiedyś też lubiłam się tak ubierać i obiecałam sobie, że postaram się częściej stawiać na dziewczęce zestawienia. Dzisiaj propozycja z niebieską tuniczką w roli głównej. Dostałam ją od sąsiadki, której piesek uwielbia moją Misię :) Zaskoczył mnie niesamowicie ten gest. Tuniczka przypadła mi go gustu od razu, jest taka... romantyczna i ma piękny kolor.






Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. do twarzy Ci kochana w tym kapeluszu:) i stawiaj częściej na takie stylizacje, bo świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze zrobiłaś z tą pracą - szczerze się cieszę, że jednak na taki krok się zdecydowałaś!
    pamiętaj - póki jesteś młoda, to trzeba z tej młodości korzystać ;)
    a wyglądasz bardzo fajnie - bardzo po Twojemu, bo dziewczęco, delikatnie i niewinnie tak :)

    a kapelusik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie noszę sukienek, nie mam nawet ani jednej sukienki, z wyjątkiem tej weselnej,
    może ten temat się kiedyś zmieni.
    Śliczna tuniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna tunika i ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz w takich jasnych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i dziewczęca stylizacja! Pięknie Ci w takiej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukieneczka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno mnie tutaj nie było, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza jest ta sukienka! Bardzo podoba mi się też torebka :)
    Dzięki za wizytę i komentarz u mnie.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz uroczo w tej sukience!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, że wracasz do regularnego pisania, tęskniłam :*
    śliczna tuniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miewam problemy w tej kwestii, czy coś jest już tuniką, czy jeszcze sukienką. Dziewczyny czasami się mylą, widziałam takie wpadki ;) Tunika rzeczywiście jest fajna i pasuje do wielu dodatków na lato.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger