22:45

Lato w paskach


Hej!
Myślę, że żaden wzór nie kojarzy się z latem tak, jak paski. Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy tę sukienkę, pierwszą moją myślą było, że zaprezentuję się w niej na molo, bo przywodzi na myśl takie... marynarskie klimaty :) Moja miłość do pasków nie ogranicza się jednak tylko do sezonu letniego. Ubieram je całym rokiem, bo są dla mnie wzorem ponadczasowym.

Sama sukienka zaś... wzbudzała zainteresowanie na ulicy. Sama nie wiem, czy jest na tyle interesująca, by przykuwać uwagę, czy bardziej zadziwia fakt, że kobiety nadal stawiają na sukienki. Myślę, że świat przywykł już do tego, że panie najczęściej stawiają na spodnie i luźne bluzeczki. Zastanawia mnie to, czemu zrezygnowałyśmy z typowo kobiecych ubrań. Obstawiam, że chodzi o wygodę.








sukienka - TUTAJ
buty - nn
torebka - @
okulary - Biedronka

A kolejny wpis będzie dotyczył mojej magicznej siódemki :)
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Sukienka jest piękna, więc nie dziwię się, że budziłaś w niej zainteresowanie :)
    rzadko widuje się tak urocze modele na ulicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście ta sukienka kojarzy się z marynarskimi klimatami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sukienka, ciekawym urozmaiceniem jest żółty pas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam Twój uśmiech :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bardzo lubię paski! Mam naprawdę dużo ubrań, szczególnie bluzek w ten wzór;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwię, że ludzie na Ciebie patrzyli, bo bardzo ładnie wyglądasz! :) :)
    Sukienka jest świetna- też uwielbiam pasiaki <3
    I właśnie też się zastawiam, dlaczego kobiety co raz bardziej odstawiają w kąt sukienki, mna rzecz spodni :/ co raz rzadszy jest to widok :/

    miłego dnia kochana:)
    Daria

    klik:22,99$

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta sukienka! :) to u Ciebie w mieście tak ślicznie czy gdzieś wyjechałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka :) podoba mi się dół- żółty pasek dodaje energii tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem byłaby o wiele ładniejsza bez żółtego paska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobna sukienka, w czerwone paski była niedawno w Mohito :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger