18:19

Wymiana pocztówkami


Hej! 
Kiedyś już wspominałam, że z każdej podroży przywożę magnesy, masę zdjęć, no i pocztówki. Uzbierała mi się ich cała masa, a to pewnie nie koniec, bo wakacje jeszcze się nie skończyły. Pomyślałam więc, że fajnie byłoby zorganizować wymianę wakacyjnych pocztówek między blogerkami. Nieważne, czy będzie ona z waszego rodzinnego miasta, z typowo wakacyjnej miejscowości, czy z zagranicy, bo otrzymanie każdej niesamowicie cieszy.
Ktoś jest chętny? :)
Mam nadzieję, że zbierze się mała grupka osób :)
 Wszelkie zainteresowane osoby proszę o podanie e-maili, będzie nam łatwiej pozostać w kontakcie

Pozdrawiam!



7 komentarzy:

  1. Świetne te pocztówki.Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie mam czasu na podróżowanie, więc jedyną pocztówkę jaką mogę ci wysłać to z Gdańska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sprawa, sama uwielbiam dostawać pocztówki :) Szkoda, że obecnie tak mało osób je wysyła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uwielbiam kolekcjonowac pocztowki!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agatajestem@gmail.com
      koniecznie się odezwij:*

      Usuń
  5. nice post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest dostawać pocztówki mała rzecz a jak cieszy;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger