19:27

Niebieski kombinezon


Hej!
Wasza ostatnia aktywność na moim blogu, czy facebooku niesamowicie mnie cieszy :) Nie wiem skąd przybywają nowe duszyczki, ale ich obecność daje ogromnego kopniaka motywacji. A tej mi w ciągu tego tygodnia nie brakuje. Od kilku dni ambitnie sprzątam, wyrzucam, przekładam. Wczoraj miał też miejsce mój wielki powrót do biegania. Stopniowo dodaję kilometry, by otrzymać wynik 150. Kto wie, może uzbiera się nawet ciut więcej :) Poza tym też kupuję... A to nowy organizer na kosmetyki, a to pocztówki, a dzisiaj zamówiłam sobie sukienkę. Zdecydowanie powinnam mieć bana na niektóre blogi, bo to na nich naoglądam się cudeniek, potem przeczytam, że coś zostało kupione na promocji, no i przepadam.






kombinezon - KLIK
torebka - @
japonki - centro 

A Wam jak mija tydzień? 
Pozdrawiam! :*

26 komentarzy:

  1. Kombinezon ma piękny kolor :-) idealny ciuszek na te upały :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kombinezon, a do tego ma śliczny kolor ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że sporo osób stawia w takie upały na kombinezony. U mnie też kombinezon w roli głównej :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor :)

    ____________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinko, piękny masz ten kombinezon!
    Tobie jest prześlicznie w jasnych barwach - noś je jak najczęściej!

    P.S. tak jak Ci napisałam na fejsbuku - nie było mnie u rodziców, pocztówka pewnie jest w skrzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ślicznie! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest piękny, ale bardzo podoba mi się też torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci ładnie w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny kombinezon, ale co tam kombinezon, Uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon boski !
    i Ty zjawiskowo w nim wyglądasz !


    Zapraszam do mnie :)
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękniutki jest ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest piękny!! <3 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten kombinezon! Bardzo mi się podoba jego kolorek. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen
    Ps. Kliknęłam w link. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon rewelacja. Jeszcze ten kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kombinezon zdecydowanie do Ciebie pasuje! Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kombinezon, dobrałaś do niego świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kombinezon :-) Bieganie to super sprawa choć ja ostatnio przerzuciłam się na rower ze względu na możliwość jeżdżenia wspólnie z mężem i synkiem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobny kombinezon !! Myślałam wręcz że jest identyczny jak mój :) Ale twój ma super wycięcie z tyłu :)
    Pozsrawiam, Monika

    Zapraszam na naszego bloga który prowadze wraz z chłopakiem.
    Buziaki + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. kombinezony to moja miłość tego lata <3 a ten ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger