11:34

Srebro w domu


Hej!
Wpisy z inspiracjami są na moim blogu zdecydowaną rzadkością. Ostatnio jednak, będąc na zakupach, zauważyłam srebrne ramki na zdjęcia i wtedy pojawiła się moja miłość do tego koloru we wnętrzach. Samo srebro kojarzy mi się z czymś eleganckim i drogim, jednak w małych ilościach prezentuje się fenomenalnie. Wprowadza on odrobinę szyku do wnętrza. Znalazłam masę połączeń tego koloru z białym, czarnym, fioletowym, błękitnym, a nawet z drewnem. Ramek nie wzięłam, ale wiem, że w wolnej chwili po nie wrócę, a przy okazji wezmę pewnie wazon i poszewki na poduszki :)





























Zdjęcia znalezione w internecie

Wy też lubicie srebrne dodatki? A może wręcz przeciwnie? 
Podzielcie się ze mną Waszymi inspiracjami :)
Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Super inspiracje. Jestem zwolenniczką białych i srebrnych dodatków w mieszkaniu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szaro - białe wnętrza z srebrnymi akcentami, wyglądają niezwykle stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam dodatki w tym kolorze i uważam, że wyglądają świetnie :) Srebro ma moc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ten pokój na przedostatnim zdjęciu jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne inspiracje!!
    zapraszam Cie do mnie na rozdanie dowolnie wybranej rzeczy ze sklepu znu.com:)
    może skorzystasz:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, srebro w domu - jestem zdecydowanie na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie duperelki do domu. Jak wchodzę do Home&You , Ikei przepadam, dosłownie przepadam ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, ja ostatnio zakochałam się w złocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście uwielbiam srebrne dodatki... Właśnie jestem w trakcie kupna domu i troszkę pięknych rzeczy udało mi się już kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam srebrne dodatki i zdecydowanie w większej mierze właśnie one tworzą wystrój mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. srebro idealnie pasuje do fioletu, więc może coś wykorzystam, bo akurat mój pokój jest w trakcie remontu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. srebrne meble zdecydowanie nie mój styl, ale połączone z drewnem dodatki ze srebra w skandynawskich wnętrzach wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, piękne wnętrza <3 podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very interesting post, cool concept
    hve a nice day
    Keep in touch from Borneo, Indonesia
    visit Style with Story • | instagram •

    OdpowiedzUsuń
  15. Kominek jest wspaniały;)

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biała przestrzeń ze srebrnymi dodatkami jest piękna :) albo z takim jasnym drewnem <3 ah

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger