10:23

Niedziela w towarzystwie rodziny


Hej!
Ostatnio uwielbiam poniedziałki. Zaczynam je jakimś nowym postanowieniem. Oczywiście różnie z nimi wychodzi, czasem udaje mi się je zrealizować do końca, a czasem nie. Myślę jednak, że warto próbować i pokazać sobie, że damy radę :) W tygodniu wrócę z małym wyzwaniem zarówno dla Was, jak i dla mnie :)
Wczorajszy dzień spędziłam z rodzicami. Wybraliśmy się do Włocławka na jak ja to nazywam "targ staroci". Puszek oglądała ubranka, a ja podziwiałam antyki i masę rzeczy, które ktoś uznał za rupiecie. Znalazłam nawet dla siebie pewną perełkę. Możecie ją znaleźć tutaj. A poza tym koszulę, buciki i dwie torebki :) Najlepszy jednak był czas spędzony w towarzystwie rodziny. Spokojny, bez gonienia donikąd. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś to powtórzymy.






bluzka, spódniczka - second hand
buty - auchan
torebka - @

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :)
    Pokaż dokładniej te perełki które znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, letni zestaw :) Pozdrawiam

    http://meggnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bo poniedziałki są fajne!
    zawsze je lubiłam - bardziej od rozleniwiających weekendów.
    ale fakt, najlepsze są te poniedziałki, w które się nie pracuje ;P
    czyli - urlopowe.
    w nie można zrobić wiele rzeczy ;)

    śliczna ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty pięknie wyglądasz :)
    Fajnie jest spędzać czas z rodziną bez pośpiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie targi staroci! W UK jest ich bardzo dużo, dlatego prawie w każdą niedzielę staram się tam jeździć, bo można wyszukać bardzo fajne rzeczy za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)) bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny strój , koronkowa bluzeczka urzekająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódniczka!!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz uroczo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie chudzinka ;) śliczny top!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawienie wygląda świetnie, bluzka jest wspaniała, sama bym ją założyła. Uwielbiam szukać w takich miejscach "perełek"
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka wygląda przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam takie starocie oglądać ;) Świetną masz spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna spódniczka i ładnie jej z tą koronkową bluzeczką.
    Torebka mnie urzekła :)

    Ja też lubię poniedziałki i takie miejsca "z duszą".

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna spódnica zapraszam do mnie może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódniczka - ma piękny kolor i fajne te plisy :-) Ciekawie zestawiłaś ją z koronkową bluzką :-) Bardzo mi się podoba całość :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger