15:09

Liebster Blog Award


Hej!
Nie pamiętam, kiedy ostatnio brałam udział w tego typu zabawie. A jeszcze jakiś czas temu była bardzo popularna. Nie podobało mi się w niej to, że każdy przy tworzeniu pytań szedł na łatwiznę :) Ulubiony kolor, aktor, potrawa... wszystko rodem wyrwane ze złotych myśli.
Na szczęście Young Wife pokusiła się o przyjemniejsze pytania, na które odpowiem z przyjemnością :)

1. Jeden przedmiot, który zabrałabyś na bezludną wyspę. Dlaczego właśnie ten?
 Najpierw pomyślałam o telefonie, ale potem doszło do mnie, że na takiej wyspie zasięg jest rzeczą całkowicie wyimaginowaną. Dlatego też moja odpowiedź to: album na zdjęcia. W smutnych momentach oglądałabym zdjęcia i przypominałabym sobie szczęśliwe momenty. Nawet jeśli przyszłoby mi tam umrzeć, to w pewnym sensie czułabym się otoczona  bliskimi :) 
 
2. Miejsce na świecie, które chciałabyś jeszcze odwiedzić?
Jest cała masa miejsc, które chciałabym zobaczyć. Chyba łatwiej byłoby mi odpowiedzieć na pytanie "którego miejsca nie chcesz odwiedzić", no ale nie ma dobrze. Wybieram więc Japonię za jej pełną barw kulturę, kuchnie, ciekawą historię i przepiękne widoki. 
 
3. Najpiękniejsze miejsce, które do tej pory widziałaś?

Wszystkie miejsca, które odwiedziłam były piękne. Ogólnie Polska (nie licząc blokowisk w wielkich miastach) jest piękna i nie uważajcie tego za fałszywy patriotyzm. Kocham polskie góry, morze już ciut mniej, uwielbiam mój Olsztyn, Toruń, ciekawi mnie Kraków, Wrocław. Odpowiem jednak, że Praga. To miejsce wywarło na mnie niewiarygodne wrażenie. Chciałabym tam jechać za rok i jeszcze za dwa lata. Ba, Praga może być celem mojej podróży poślubnej. 
 
4. Twój największy blogowy sukces to...
Jako blogerka nie odnoszę chyba większych sukcesów. Nie dostaję zaproszeń na pokazy, nie bywam na see bloggers ani nic z tych rzeczy. Wielką radość dało mi to, że ktoś z mojego miasta rozpoznał mnie w autobusie. Po prawdzie ten Ktosiek nie zagadał, tylko napisał mi o tym w komentarzu, ale radość i tak wielka :)
 
5. Szybkie, proste i pyszne danie to...
...wszelkie makarony :)
 
6. Zapraszasz Teściową na obiad/deser/kolację. Czym ją zaskoczysz?
Czymś słodkim. Pewnie tartą z bananami, budyniem i czekoladą, którą pochwaliła. A na danie główne? Ciasto francuskie z kurczakiem i szpinakiem. No pycha :)
 
7. Kim chciałaś być jako dziecko?
To proste! Piosenkarką! :) A potem aktorką, sędzim, pisarką i właścicielką second handu, ale wiecie, takiego fajnego. 
 
8. Twój sprawdzony urodowy trik?

Mogę się nie malować, nie stroić itd, ale rzęsy pomaluję. Oko wtedy fajnie wygląda i jakoś tak ogólnie lepiej się prezentujemy. 
 
9. Must have w szafie każdej kobiety to...

Dopasowane dżinsy, koszula w kratę, czarna sukienka i zwykła koszulka. 
 
10. Kobieta, która Cię inspiruje/którą podziwiasz/którą naśladujesz to...?

Mama. Gotuje pysznie, że hej, ma dystans, zaradna kobieta, pracowita i ma serduszko pełne miłości. 
 
11. Cel w Twoim życiu, do którego dążysz to...

Moja własna rodzina. Szczęśliwa, pełna ciepła, wsparcia, zrozumienia. Jest coś lepszego? 

Teraz przede mną rzecz trudniejsza, czyli zadanie pytań i wytypowanie kolejnych osób :) 

1. Jaka piosenka mogłaby się znaleźć na soundtracku Twojego życia? 
2. Ukochane miejsce w Twoim mieście? 
3.Czy jest jakaś rzecz, której żałujesz? 
4. Kto wybrał Ci imię? 
5. Postać z bajki, którą uwielbiasz aż do dziś to...? 
6. Co przywozisz z podróży? 
7. Jaki kolor najbardziej kojarzy Ci się z Tobą?
8. Która potrawa wychodzi Ci najlepiej? 
9. Jaką supermoc chciałabyś mieć? 
10. Jakiej jest Twoje ukochane wspomnienie związane z Twoją przyjaciółka/przyjacielem? 
11. Gdybyś była prezydentem, to co poprawiłabyś w naszym kraju? 

A nominuję: 

Mam nadzieję, że dziewczyny odpowiedzą na pytania i sprawi im to tyle zabawy, co mnie :) 
Aa czy Wy odpowiedzielibyście na zadane mi pytania tak samo jak ja? 
Pozdrawiam! 
 

12 komentarzy:

  1. również uwielbiam dania z makaronem w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Pytania bardzo ciekawe, więc na pewno odpowiem :)
    Też w dzieciństwie chciałam być właścicielką second handu :)) I podobnie jak u Ciebie, moim największym marzeniem jest szczęśliwa rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! Cieszę się, że wzięłaś udział! Twoje must have, urodowy trik i szybkie danie sprawdzają się i u mnie! ;-) Chętnie skorzystałabym z Twoojego przepisu na tartę!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutko wyglądasz. :) co do Mamy - chyba odpowiedziałabym tak samo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mi miło z tym co napisałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, chociaż muszę przyznać, że pytania dają do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, dziękuje za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. luuubię te nominacje:) to okazja by dowiedzieć się o blogerze wielu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może czasem pojawiają się banalne pytania, ale zawsze można odpowiedzieć na nie niebanalnie ;). Grunt to kreatywność i bycie oryginalnym.

    Sama również często mogę się nie malować, ale rzęsy rzecz święta :). Makarony są najlepszą alternatywą. Niestety na razie nie jem glutenu i ich dawno nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadbane blokowiska sa ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie reszta fotek?
    Byłas w spodniach?
    Na nogach kozaki?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger