19:19

Twierdza Kłodzko, stare miasto i mini Euroland


Hej! 
Dzisiaj zasypię Was kolejną porcją zdjęć z wyjazdu. Zostało ich już niewiele :) 
Tym razem zabieram Was do Kłodzka, czyli miejscowości słynącej z wielkiej twierdzy. Marcin, jak na miłośnika tematu wojny przystało, koniecznie chciał ją zobaczyć. Obeszliśmy jej niewielką część, a uwierzcie, że jest wielka. Najbardziej podobała mi się miejsce, skąd rozciągał się widok na całe miasto. Pogoda nam raczej nie dopisywała, ale nie popsuło mi to podziwiania panoramy. Potem zdecydowaliśmy się na drugą część, czyli przejście podziemnymi tunelami. Wspominam to niesamowicie pozytywnie, bo czasem czułam się jak w horrorze "Zejście". 
Na koniec dnia wybraliśmy się jeszcze do Parku Miniatur. Polecam je zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom, bo figury naprawdę zostały fantastycznie odtworzone. W jednym momencie możemy przenieść się do Wrocławia, Berlina, czy Londynu :) Na jednym zdjęciu widać też wyżej wspomnianą twierdzę.
Nie przedłużam już, tylko zapraszam na foto relację. 
































Pozdrawiam! 

18 komentarzy:

  1. Fantastyczny jest ten park miniatur. Świetne zdjęcia. Piękna panorama miasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna miejscowość! :D
    Nie wiedziałam, że jest tam tak ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie tam! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam tam, ale po zdjęciach bardzo mi się podoba i fajnie byłoby się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tam pięknie ! Muszę to miejsce dopisać do listy wartych odwiedzenia :)
    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie tam jest. Twoje zdjęcia zachęcają do odwiedzenia... Zapraszam: madimartula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam bardzo dużo razy na twierdzy, bo w Kłodzku mieszka moja babcia i często mnie tam zabierała :)

    Nowy post na Wicked Woonderland! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jakie prze piękne widoki !!! Zakochalam się <3 zabierz mnie tam ze sobą jak jeszcze raz sie bedziesz chciała wybrac :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam! Przepiękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazje zwiedzić Kłodzko - piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wonderful post and blog.
    I follow you on GFC
    please refollow me on GFC too

    thanks
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tam pięknie! Ze względu na twierdzę (i wojenne zainteresowania Małża, jak i Twojego M.) jak i Park Miniatur! Świetne zdjęcia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny park z miniaturami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I bardzo dobrze, że chłopak chciał pojechać zobaczyć twierdzę. Nie tylko zamki można podziwiać. Swoją drogą, nie przypuszczałam, że w Kłodzku można odwiedzić taki ciekawy obiekt. Bardzo fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger