21:46

Jesienna lista zachciewajek


Hej!
Jak na kobietę przystało, co i rusz tworzę swoje listy zachciewajek. Niektóre pozycje pozostają niezmienne, a inne dopasowuję do pory roku, okoliczności czy upodobań. Jesienna wishlista przepełniona jest wszelkimi ciepłymi wytworami, które pomogą mi przetrwać chłodne dni :)
Pozycją obowiązkową jest "fluffy" sweterek. Mam już biały i sprawdza się on perfekcyjnie w zimne dni, więc pora teraz na jakiś w kolorze. Pudrowo różowy wydaje mi się być najlepszy.
Poza tym marzy mi się włochata kamizelka. Moje koleżanki mają takie i bardzo je sobie zachwalają. No i oczywiście na koniec parka.


Słynny zegarek DW pojawia się po raz drugi na liście zachciewajek. Nie przestał mi się on podobać ani trochę i mam wielką nadzieję, że kiedyś stanę się jego posiadaczką. To samo tyczy się perfum Beyonce Heat Rush. Wzdycham do nich podczas każdej wizycie w Rossmannie, ale jakoś nigdy się nie złożyło, aby trafiły do koszyka.
Nowe oprawki marzą mi się od niedawna. Mój wybór padł na te kocie. Myślę, że całkiem nieźle bym się w nich prezentowała :)


Dwustronny szal ma już chyba każdy, ale co z tego, skoro jest wielki, ciepły i w moją ukochaną kratę? Niesamowicie mi się podoba i go pewnie kupię w pierwszej kolejności :)
A razem z nim cieplutkie kapciuszki :)


Nie zabrakło też oczywiście drobiazgów do domu i aż sama się sobie dziwię, że tym razem jest ich tak niewiele. Po pierwsze gruby kocyk, najlepiej w kolorze kawy z mlekiem w jakiś uroczy wzór. Po drugie osłonki na doniczki, które wyglądają jak zrobione ze swetra. Po trzecie pięknie pachnące świece.


Na koniec dwie rzeczy, czyli wyciskarka i gofrownica które pewnie trochę poczekają zanim trafią w moje ręce. Myślę, że warto w nie trochę zainwestować, aby posłużyły kilka lat.

Wy też tworzycie takie wishlisty? Jeśli tak, to jakie rzeczy się na nich znajdują? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam! 

29 komentarzy:

  1. parka i kamizelka futerkowa już są w mojej szafie ;) ale te kapcie są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną też ciągle chodzi coś włochatego, chyba skuszę się na sweterek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mojej wishliście są świeczki YC właśnie i jakieś futerko :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się koci kształt okularów :) w gofrownicę z chęcią bym zainwestowała, tylko tak się zastanawiam nad trwałością teflonu w tego typu urządzeniach. Niestety szybko się kruszy, odpryskuje, co widzę po tosterze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyciskarka do owoców marzy mi się już od jakiegoś czasu, ale też będę musiała jeszcze trochę na zrealizowanie marzenia poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ta Twoja lista! Na mojej również znajduje się ponadczasowa, zimowa parka, włochaty sweter oraz perfumy (tyle tylko, iż mi marzą się "Versace, Bright Crystal" :D) ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam taką listę zachciewajek i co najgorsze cały czas przybywa do niej nowych pozycji :) Posiadam tylko jeden "fluffy" sweterek - ale ten w pudrowym różu chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten perfum Beyonce- jest świetny! Kupuję jego tańszy odpowiednik, który kosztuje około 30-40zł.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno będę polować na kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie futerko i ciepłe kapcie to podstawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie futerko i ciepłe kapcie to podstawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie futerko i ciepłe kapcie to podstawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie futerko i ciepłe kapcie to podstawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham takie futrzaste sweterki, kamizelki! Mam pare w swojej kolekcji ale stanowczo chce jeszcze więcej i więcej! :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapcie są zawodowe. Obowiązkowo każdej jesieni wyciągam z szafy albo poluję na nowe.
    Zapraszam do nas: https://www.facebook.com/mobagpl?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ dużo rzeczy nam się pokrywa :D co prawda część już zdążyłam zrealizować, ale to nieistotne :D Fluffy sweterek mam w 3 kolorach- biały, czarny i szary w serduszka. Kocham je mocno! Włochatą kamizelkę również, a z moimi nowymi kocimi okularkami się nie rozstaję <3 próbuję przywyknąć do codziennego noszenia okularów, co nie jest proste na początku :c Kocham też te perfumy! Tylko cena nie jest taka super... ale poproszę pod choinkę czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudowny szal! też mam taki na swojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wiele rzeczy z tej listy rowniez mi sie marzy :) cieplutkie futrzaczki i kapcioszki juz mam, ale muszę w końcu kupić świece yc i jakiś nowy, ciepły koc! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też bym chciała taki szalik i kamizelkę ♥ a te perfumy pachną cudownie!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Wytypowaliśmy Cię do Liebster blog award :) Zapraszamy na http://blog.pstrykamy.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. na mojej liście są botki, najlepiej z ryłko, bo ta są najwygodniejsze buty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też planuję zakupić kamizelkę futerkową <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z taką listą, kilka pomysłów nawet bym ci podkradła ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tworzę takie listy, zawsze później łatwiej chodzić po sklepach i szukać tylko potrzebnych rzeczy;)
    Kamizelka futrzana na jesień jest konieczna! Ja mam swoją i nie rozstaję się z nią;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dołączam się do wszystkich zachciewajek. Mogłabym je w zasadzie skopiować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger