12:53

Podsumowanie wakacyjnej wymiany pocztówkami


Hej!
Jakoś na początku wakacji zaproponowałam Wam wymianę pocztówkami. Wpis spotkał się z w miarę pozytywnym odzewem i dzięki temu co jakiś czas dostawałam i odsyłałam nową kartkę :)
Uwierzcie, że radość ze znalezienia kolejnej w skrzynce była przeogromna. Niesamowicie spodobała mi się idea postcrossingu i mam nadzieję, że stopniowo będą się odzywały kolejne osoby, które zechcą wymienić ze mną pocztówkę :)

Nie ograniczyłam się jednak tylko do bloga. Działałam też aktywnie na postcrossingu (niestety część pocztówek nie dotarła aż do dziś :(), no i na Instagramie. Na tym ostatnim najaktywniejsi pozostali Chińczycy. Co i rusz pod zdjęciem znajdywałam propozycję wymiany, na którą zwykle chętnie przystaję :)


A jak wygląda to liczbowo: 
z Polski dotarło do mnie 10 kartek 
ze strony postcrossing.com
a z Instagrama aż 18 :) 

A jak to jest z Wami? Wysyłacie nadal pocztówki, czy raczej uważacie to za stratę pieniędzy?
 Może ktoś z Was też je kolekcjonuje? 
Czekam na komentarze :)
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. ha! ja właśnie "wdrażam" akcję pt #ludzielistypiszą ;) będzie więc wymianaaa na calego :)
    teraz juz wszyscy zapominają o tradycyjnych listach, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam dostawać i wysyłać pocztówki, ale niestety wiele osób od tego odchodzi :( A przykro mi jak ja co roku wysyłam komuś kartkę z wakacji czy na Święta a ten ktoś ani razu do mnie nie wysłał i później się denerwuje i nie wysyłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się przyłączę! :) Karki na Boże Narodzenie mają swój szczególny urok :)

      Usuń
  3. dużo ich nazbierałaś! ja uwielbiam się wymieniać pocztowkami, ale jakoś rzadko to robię :( trzeba będzie nadrobić to przed świętami kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupłam dwie ostatnio jak byłam w szczawnicy i kurcze napisane są i leżą, bo ostatnio przez mój natłok zajęc nie po drodze mi na poczte....:(
    ale to super sprawa!
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dawno nie wysylałam żadnej pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłam się dorzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocztówki fajna rzecz ale jakoś nie przemawiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, sporo tych pocztówek. A do mnie pocztówka od koleżanki z wakacji nie dotarła wcale ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hobby i ciekawa forma spędzania czasu. Taka mała rzecz, a może sprawić tyyle radości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger