21:09

Jeszcze raz


Hej!
Miałam wstawić nowy wpis jutro, ale podczas porządkowania zdjęć znalazłam taką starą (bo chyba sprzed dwóch lat) sesyjkę :) Pomyślałam, że jest całkiem aktualna, bo nawet i jutro mogłabym się tak ubrać.
Ten tydzień zleciał mi sama nie wiem kiedy. Zatrzymałam się myślami jakoś w poniedziałek, kiedy planowałam sobie wszystko, a tu nadszedł piątek i powrót do Płocka. Mam nadzieję, że wszystkie chłodne miesiące miną niezwykle szybko i wrócą wyższe temperatury :) Jestem osobą ciepłolubną i nie przypuszczałam, że październik okaże się taki chłodny. Już planuję zakup kolejnych ciepłych swetrów, workerów, wielkiego szala, no i rękawiczek.








A Wy jak znosicie niskie temperatury? I jak Wam minął ten tydzień? 
Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. koszula świetna ;))

    u mnie tak zimno, że masakra ;///

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to jest, że zdjęcia stare niby, a poważniej na nich wyglądasz, niż na obecnych ;P?

    Znaczy się - prześliczna na nich jesteś i zdjęcia też mi się podobają, ale zdecydowanie poważniej wyglądasz, niż teraz ;)

    A masz jeszcze te spodnie?
    Bo to świetny model jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie zmieniałaś przez te dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbyś nie powiedziała, ze sprzed dwóch lat to w ogóle bym się nie zorientowała! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ;)
    ja lubię kiedy jest chłodniej, nie znoszę upałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia wyglądają jakbyś zrobiła je wczoraj :) bardzo aktualny set :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic się nie zmieniłaś w ciągu tych lat :) a w tym kolorze koszuli Ci przepięknie, świetnie podkreśla Twoją urodę!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest świetna! A Ty nic się nie zmieniłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna koszula - poluję na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olśniewasz urodą kochana ! <3
    Świetny outfit :)
    Zapraszam do siebie na inspiracje jesienne :*
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo uniwersalna stylizacja, gdybyś nie wspomniała w poście o dacie wykonania zdjęć, to w życiu bym nie powiedziała, że są sprzed dwóch lat! Koszula ma piękny kolor :) A październik ma być jeszcze ciepły, bardzo w to wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula mi sie strasznie podoba :) ale zestawic na plus

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby sesja sprzed dwóch lat, a Ty wciąż taka sama - równie piękna i uśmiechnięta, co teraz! Po prostu super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękną masz koszulę, podoba mi się tu kolorystyka zestawu! ;)
    U mnie już mroźno, od 2 dni biegam za opaską czarną na uszy, żeby ubierać do pracy ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja :) podoba mi się Twoja koszula!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten look! Niestety ja też jestem zmarźlakiem, grr...
    P.S. Płock jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też przydałyby mi się jakieś workery i ciepły, duży szal... bo u mnie lato trwało dosyć długo, jeszce ponad tydzień temu bylo cieplutko, slonecznie, chodzilam bez kurtki, a od kilku dni typow zimna i deszczowa jesień grrrrr

    swietnie kochana wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez ostatnio poluje na jakiś ciepły szalik! Co do stylizacji to bardzo ładne kolory! Wprost idealne na jesień!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger