10:43

Zwyklak na pochmurny dzień


Hej!
Dzisiaj prezentuję Wam typowy jesienny zwyklak :) Ciepła kurtka jest dla mnie w ostatnich dniach pozycją obowiązkową, bo należę do osób ciepłolubnych.
Pamiętam, że od zawsze chciałam zmienić swój styl na ciut bardziej dorosły. Od gimnazjum zbierałam w szafie ubrania w kwiatki i zwierzęce wzorki, ale po ciuchu podziwiałam kobieco i elegancko ubrane dziewczyny mijane na ulicach. Niestety brakowało mi prawdziwej motywacji, aby odciąć się od dawnego ładu i na zakupach mój wzrok od razu przyciągał sweterek w róże. Na szczęście od mniej więcej pół roku wszystko zaczyna iść w lepszym kierunku. Przybyło mi więcej gładkich koszul, polubiłam się ze stonowanymi kolorami i prostymi fasonami. Oczywiście kwiatki lubię nadal, jednak zakładam je na siebie rzadziej i łączę z zupełnie innymi rzeczami :)





koszula - diverse
spodnie - bershka
kurtka - lidl 
torebka - no name
naszyjnik - sinsay
buty - czasnabuty

Co myślicie o tym zwyklaczku? 
Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Ten zestaw niby prosty, ale bardzo mi się podoba :) Sama ubieram się raczej w stonowane kolory/wzory, ale ostatnio co jestem na zakupach to ciągnie mnie do kwiecistych i bardzo wzorzystych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że taki styl bardzo do Ciebie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie "zwyklaki" :) Wyglądasz bardzo fajnie!
    Pozdrawiam.
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem mniej, znaczy więcej - i Ty kochana jesteś doskonałym tego przykladem :)
    Bardzo podoba mi się koszula z tym naszyjnikiem, który super urozmaica całość- sprawia, że coś fajnego tu się dzieje :)

    Mi wlasnie brakuje takiej kurtki w szafie :/

    Super wyglądasz :)

    Mam nadzieję,że zdrówko już dopisuje? :)

    milego dnia :)
    Daria

    P.S. ostatnio fajne kamizelki widzialam w Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego się bronisz przed kwiatkami skoro je lubisz. Ja tam ubolewam nad tym że ciągle chodzę w ciemnych kolorach. Zwłaszcza zimą jesienią brak mi kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty zestaw, ale do mnie jakoś nie trafia. Każdy ma inne zdanie - akurat dziś wpis nie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, to idealny zestaw na takie dni! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci taki styl :) Ja sama też staram się ubierać elegancko ale czasem jednak cieplutka bluza wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój styl też przez ostatni okres ewoluował w tym kierunku, głównie ze względu na pracę, i bardzo mi się podoba to, co masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja Ci powiem, że póki można, to warto zachować dziewczęcy styl, bo kiedy ma się dwadzieścia lat, to "dorosły" wygląd może nęcić i bardzo się podobać, ale nie ukrywajmy tego - postarzanie się nikomu nie wychodzi na dobre ;P
    A eleganckimi, powaznymi ubraniami postarzyć się jest bardzo łatwo ;P

    ja najbardziej lubię i cenię w Tobie tę dziewczęcość Twoją właśnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah jak ślicznie wyglądasz, super pasuje ten łańcuszek do torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prostota zawsze wygląda dobrze, a w tym zestawie wyglądasz pięknie :) W ogóle taka jakaś rozpromieniona jesteś, aż miło się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeansowa koszula jest ponadczasowa pasuje do każdego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger