14:30

Na tle złota


Hej!
Ten weekend udało mi się chociaż w części spędzić w Olsztynie. Rano wybrałam się z Marcinem na zdjęcia i pyszny sok :) Przez ostatnie dni trochę się bałam, że nie uda nam się zrobić typowo jesiennych zdjęć, na tle złotych liści, a wszystko przez okropną pogodę. Cały czas myślałam, że niezbędne jest słońce, aby fotografie wyglądały tak, jak sobie to wymarzyłam. W końcu jednak zrezygnowałam ze swojej wizji i stwierdziłam, że spróbujemy nawet i w pochmurny dzień, bo inaczej przyjdzie zima i o kolorowe liście co najwyżej będę mogła zobaczyć na cudzych blogach. Myślę, że zdjęcia wyszły bardzo dobrze. Marcin wyrabia się jako mój fotograf :) A Wy co myślicie?

Postanowiłam też w końcu założyć sukienkę. Mam ją od wakacji, a jeszcze nie było okazji, aby zaprezentować ją w całej okazałości. Temperatura całkiem dopisała, więc wystarczyło dobrać do niej jakiś sweterek, a takie luźne to mój absolutny hit :)








sukienka - cropp
buty - czasnabuty 
sweter - @ 
naszyjnik - sinsay 

A Wy jak spędziliście niedzielę? Też jesteście fankami zdjęć na tle kolorowych liści? 
Koniecznie dajcie mi znać :)

Na koniec chcę Was też zaprosić na Facebooka :)

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. jakie masz piękne liście! Pięknie zdjecia wyszły to fakt! Ja niestety nie mam takich pięknych w swoich okolicach, a myślałam, ze u mnie jest piekna jesien :D
    Kurcze, muszę Ci zdradzic moje spostrzeżenie - mówił ci ktoś, że masz sympatie namalowaną na twarzy? :) Strasznie lubię do Ciebie zaglądac - mega tu sympatycznie :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia tylko wydaje mi się, że te na których rolę grają liście są ciut prześwietlone, aż razi po oczach kiedy wpada ta żółć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje do Ciebie ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście cudowna jesień u Ciebie! U mnie tylko w niektórych miejscach jest tak cudownie. Jeżeli lubicie soki to polecam wyciskarkę wolnoobrotową.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki odcień zieleni bardzo Ci służy!
    A przy tym tak pięknie odcina się od tego tła!

    Ślicznie wyglądasz!
    Ja spędziłam weekend w Częstochowie, z Paulą z Mody i Takich Tam - to był udany weekend, bo i towarzystwo świetne i pogoda piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień prezentuje sie przepięknie na zdjęciach nawet bez słońca !! :) śliczne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem sceneria przepiękna! :)
    mnie dzisiaj chłopak uczył jeździć, więc niedziela nawet okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio poluję na jakąś jesienną sukienkę, ale wolałabym jakąś bardziej kolorową jednak wciąż stonowaną ;) Super naszyjnik :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, no i klimat jesieni w pełni oddany :) Piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super , bardzo lubię takie stonowane kolorystycznie zestawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co się dzieje, ale to już drugi raz kiedy piszę u Ciebie komentarz, a później go tu nie widzę... może dlatego, że z telefonu pisałam? Nie wiem, ale piszę jeszcze raz, bo wyglądasz na mega rozpromienioną i aż miło na Ciebie patrzeć! :)
    Chyba też muszę sobie pstryknąć jakieś jesienne zdjęcia, bo aż szkoda tych wszystkich pięknych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta jesien u Ciebie jest przepiękna ! taka jak w bajkach, czy filmach własnie pokazują- piękna, kolorowa, złocista :)
    Ten żółty to piękny krajobraz, słońca nie trzeba, by oświetliło Ci ładnie zdjęcia :) dobrze, że w koncu zdecydowalas się na nie, bo za chwilę rzeczywiście moze spaść śnieg, i po naszych marzeniach o pięknej, jesienne sesji :P hehe

    super wyglądasz kochana! :)
    A ja caly weekend spedzilam w pracy, za to dwa kolejne mam wolne :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Super miałaś pomysł żeby zarzucić na klasyczną czarną sukienkę coś w innym kolorze.
    Bardzo fajnie wszystko razem wygląda i do tego jeszcze Ty taka uśmiechnięta i promienna. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger