18:48

Czerwień, beż i dżins


Hej!
Nie chcę przerywać dobrej blogowej passy, więc dzisiaj znowu publikuję coś nowego :) W tym miejscu chciałabym zapytać, co myślicie o tak częstym aktualizowaniu bloga? Uważacie codzienne wpisy za coś pozytywnego, czy Waszym zdaniem to lekka przesada?
Moja wzmożona aktywność łączy się z tym, że chcę nauczyć się regularności. Zaczynam od bloga, bo to chyba najprostszy krok. Wprowadzam też stopniowo kolejne. Mam tylko problem ze wczesnym wstawaniem. Wraz z nowym rokiem pragnę przeobrazić się w bardziej zorganizowaną osobę. Marzą mi się ciekawe i pyszne śniadania, poranna chwila dla siebie z kawą i gazetą, ale też wyrwanie wieczorem godziny na ćwiczenia i regularne kształcenie. Brzmi pięknie, ale oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że realizacja takiego postanowienia nie jest tak banalna. Liczę, że z każdym kolejnym tygodniem będzie mi to wychodziło coraz lepiej.

Od jutra zaczynam podsumowania. Na pierwszy ogień zapewne pójdą podróże (lub filmy). Potem stroje, kocie marzenia, ulubieńcy kosmetyczni i niekosmetyczni, a także lista postanowień i marzeń na rok 2016 :)





W przeciągu kilku ostatnich miesięcy polubiłam taki prosty styl. W basicach po prostu nie da się wyglądać niekorzystnie. W niedzielę planuję wybrać się na zakupy, żeby poszukać kilku klasycznych rzeczy na wyprzedażach :) Trzymajcie kciuki, żebym coś znalazła.

Co myślicie o tym stroju? 
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia ^.^ fajna kolorystyka, czerwony Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! Do twarzy ci w czerwieni! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień idealnie do Ciebie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze, pięknie Ci w czerwieni:)
    Po drugie- też bym chciała się nauczyć regularności...^^

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! :)
    Trzymam kciuki za to byś pomyślnie spełniła swoje organizacyjne postanowienie! :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wyglądasz :) W sumie podziwiam tak często dodawane posty - mi sam research do tematu czasami zajmuje 2 dni :D Czasu ciągle brak :)
    A propos postanowień - wpadnij do mnie na bloga, czekają tam unikalne printables z celami na nowy rok i postanowieniami, przygotowane do druku do własnego użytku :) Może Ci coś przypasuje!

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
  8. W czerwieni bardzo Ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny zestaw na co dzień :)
    Świetnie połączenie kolorystyczne. Pięknie Ci w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, klasyczne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger