21:36

Spódniczka w kwiaty i biała koszula


Hej!
Korzystając z kilku dni wolnego staram się nadrobić blogowe zaległości. Przy okazji planuję też podsumowanie, a w zasadzie podsumowania, bo chcę opowiedzieć o kilku rzeczach :)
W święta planowałam nadrobić filmowe i książkowe braki. Uzbierało mi się kilka pozycji, które zaczęłam oglądać, ale nie dotrwałam do końca. Ostatecznie wyszło tak, że część czasu przesiedziałam przy stole, kolejną pochłonął youtube, a resztę spożytkowałam na spanie. Nie wiem jak Wy, ale ja od trzech dni nic, tylko bym spała. Czas nieco wziąć się w garść, bo za dużo czasu przecieka mi przez palce.





kurtka - @
bluzka - choies.com
torebka - sinsay

Co powiecie na taki ubiór? :) Moja niedawna rozmowa z Marcinem zmusiła mnie do pewnej refleksji. Zaczęło się od płaskich butów, po czym nastąpił już kultowy wśród moich znajomych tekst, że mój ukochany chce mieć dziewczynę, a nie chłopaka. Tak więc od dwóch tygodni częściej paraduję w wyższych butach i w sklepach zwracam uwagę głównie na sukienki i spódniczki.

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Piękne buty i spódnica, ja bym chciała umieć chodzić na obcasach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Śliczna jest ta spódnica <3 bardzo lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądasz :) Świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ależ kobiety nie muszą mieć szpilek 10cm żeby być kobietą, no! :D ale to fakt, ja też rzadko chodzę w typowo kobiecych butach i spódniczkach - błąd! ;p
    ja też bym najchętniej spała i spała, ale się nie da :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaka piękna torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz w tej spódniczce ślicznie - aczkolwiek pamiętaj: ubierasz się przede wszystkim dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną masz spódniczkę, widzę że u Ciebie pogoda też bardziej wiosenna niż zimowa :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz a spódniczka urocza;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka! Idealnie komponuje się ze szpilkami :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica. Myślę, że płaskie buty też są kobiece, nie wyobrażam sobie faceta w balerinkach ;). Prawda jest taka, że kobieco można wyglądać nawet w worku na ziemniaki, bo wiele zależy od tego jak się nosi, a nie co się nosi.
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger