18:45

Wishlista na 2016 rok



Hej!
Styczeń mija jak szalony i jak zawsze okraszony jest masą przedsesyjnych spraw. Na szczęście ten wariacki sezon w końcu zmierza ku końcowi i będę mogła skupić się na blogu. Od mniej więcej miesiąca zbieram listę rzeczy, które chcę kupić. Wiem, że niektóre z nich pojawią się u mnie już do końca lutego, jak np. szafka z koszykami, czy paletka cieni. Na inne mam zamiar systematycznie zbierać :)

1. Taka szafka marzy mi się od dłuższego czasu. Mam zamiar powyciągać z niej koszyki i na półkach poustawiać zawalające książki. Znalazłam je w ofercie netto i w przyszłym tygodniu już będzie moja.
2. Większa szafka na książki to już zakup raczej na wakacje. Razem z Marcinem kupiliśmy ostatnio tyle książek, że nie mamy ich już gdzie stawiać, dlatego rozglądamy się za takim regałem.

3. Podkład Clarins to coś o czymś marzę, ale odstrasza mnie nieco jego cena. Z tego co czytałam, to jest wart każdej złotówki, więc... coś czuję, że w końcu się na niego skuszę.
4. Balsam do ust Stenders znalazłam w Twoim Stylu. Przeczytałam kilka pozytywnych słów o nim i jakoś zapadł mi w pamięć. Potem na stronie producenta znalazłam informację, że jest o zapachu kawy ze śmietanką. No cudo <3
5. L'oreal True Match to drugi podkład, nad którym się zastanawiam. Czekam aż moje rossmannowe zapasy się skończą i z pewnością kliknę "Kup"


6. Domek latarenka, koniecznie w kolorze czerwonym.
7. Osłonka na doniczkę, w której przewrotnie chcę trzymać świecie.
8. Pościel z napisem. Widziałam ją na kanale loveandgreatshoes i niesamowicie mi się spodobała.

9. Figurka z kotem. Mam zamiar zebrać ich całą kolekcję, a ten wyjątkowo przypadł mi do gustu :)
10. Ciekawa ramka na zdjęcia.
11. Organizer na kosmetyki. Liczę, że znowu pojawią się w ofercie biedronki :)


12 i 13. Kosmetyki z MUR. Paletkę chcę kupić sobie na urodziny i coś czuję, że przy okazji zamówię i róż.
14. Tangle Teezer.


15. Mikser kielichowy. Liczę, że na wiosnę wezmę się za przyrządzanie koktajli na bazie owoców i jogurtów naturalnych :)
16. Kubek termiczny z ciekawym napisem.
17. Organizer na ukochane herbatki.

Na koniec coś do szafy, czyli: szlafrokowy płaszcz w szarym kolorze, a do tego duża torba. Upatrzyłam sobie kilka modeli, ale ta jest najbardziej uniwersalna. Poza nią wpadła mi w oko też granatowa i bordowa. A na koniec bordowa, ołówkowa spódniczka.

Sporo tego się uzbierało :) 
A Wy co planujecie kupić? Może któreś z Waszych pozycji pokrywają się z moimi?  
A może wiecie, gdzie znajdę moje wymarzone rzeczy w fajnych cenach? :) 

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Pare rzeczy sama bym przygarnełam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pare rzeczy sama bym przygarnełam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mojej liście również znajduje się szczotka "TT" - będzie idealnym gadżetem do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż serduszko to moje małe niespełnione marzenie ale mam tyle zapasów róży bourjois, że grzechem byłoby zamawianie kolejnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki blender też jest na mojej wishliście na wiosnę :) A Tangle Teezer polecam, nie używam już niczego innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. TT odkładałam kupno i w końcu zażyczyłam sobie na gwiazdkę - nie będziesz żałować;) polecam Compact do torebki.
    Po blender wybieram się jutro, podobnie jak wyciskarkę do owoców ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie pojemniki różne na herbatę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tego :) Ja już sprawiłam sobie mój wymarzony blender :) Podobają mi się te pojemniki na herbaty, ale jednak wolę przechowywać herbaty w oryginalnych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. loreal używam, organizer miałam wydałam mamie :) szczotka jest świetna nie zamieniła bym jej na żadną inną :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. O organizerze na herbatki też myślałam, ale teraz w wynajmowanym mieszkaniu (a właściwie tylko jego małej części) taki organizer zajmowałby połowę mojego miejsca ;D A co do kosmetyków, kiedyś chciałam właśnie taki organizer, a aktualnie mam szkatułkę na biżuterię z Pepco za 20 zł i jest wręcz genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo te serduszka :3 cudowne też je chcę ;DDD
    o jakim fluidzie z Eveline mówisz ;D? bo ja mam jeden i go uwielbiam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. ta figurka kot jest genialna! a taki mikser tez by mi sie przydal!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko bym z chęcią przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Organizer na herbatki chętnie bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nad czekoladową paletką sama się zastanawiam i muszę ją wreszcie zakupić :) ale to nie bedzie truskawkowa, a mleczna czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy, ale bordowa spódnica rewelacja !
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy, ale bordowa spódnica rewelacja !
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kot i podobny model, ale jakby przeciągający się jest właśnie na wyprz w home&you - koniecznie zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swoją torebkę znalazłam w Croppie, ale moim marzeniem jest Wittchen, mam nadzieję, że uda mi się zaoszczędzić do następnego pojawienia się ich w Lidlu. Bordowa spódnica jest już w szafie - polecam ;)
    Regał na książki? Kallax z Ikei, pojemny, a nie zajmuje bardzo dużo miejsca.
    Co do TT to wahałam się między nim a szczotką z dzika i wybrałam to drugie.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam szlafrokowy płaszcz i serdecznie polecam - jest mega! A kubek termiczny też chcę;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. oj czego to ja bym nie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pościel mi się podoba i ramki, tak mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze polecam Tangle Teezer - jedyna rzecz, która rozczesuje moje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z czekoladek MUR mam Death by chocolate i jestem zadowolona jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dostałam mikser na urodziny i mega się z tego cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pościel z Jysk bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger