15:37

5 urodziny bloga


Heeej!
Ciężko w to uwierzyć, ale mojemu blogowi stuknęło już 5 lat (a mnie 22, bo obchodzimy urodziny razem)! :) Przez te lata próbowałam znaleźć mój własny styl, lubowałam się na zmianę w przeróżnych dziwnych zestawieniach, próbowałam szaleć, by w końcu stwierdzić, że najbardziej odpowiada mi spokój. Zarówno w życiu, jak i ubraniach :)
Przy blogu pomagało mi kilka osób, ale chyba najbardziej przysłużyły się trzy osoby: Marcin, Puszek i Marta, która swego czasu robiła mi zdjęcia :) Teraz najczęściej rolę fotografa odgrywa moja siostra, czyli Puszek właśnie. Chyba bardzo to lubi, bo często sama pyta, czy jedziemy na sesję. Marcin zaś pomaga mi wszystko zorganizować i uporządkować pomysły.

Mój blog w liczbach to 213 wpisów o przeróżnej tematyce. Największą popularnością cieszą się chyba te ubraniowe, ale mam nadzieję, że z czasem pokonają je te o tematyce lifestylowej. Pojawiło się też u mnie kilka wpisów związanych z kosmetykami, haule zakupowe oraz relacje z podróży. Planuję dodać kilka kolejnych: rundkę po płockich i olsztyńskich lumpeksach, moje wyzwania, włosową historię i recenzje książek. Mam nadzieję, że one także przypadną Wam do gustu i będziecie je czytać z przyjemnością :)

Pamiętam o większości osób, które regularnie zaglądają na bloga i (chyba) kibicują temu co robię :) Bardzo doceniam to, że jesteście ze mną i serdecznie za to dziękuję :)

Mam nadzieję, że wytrwacie ze mną kolejne lata, bo nie mam zamiaru zrezygnować z mojej małej pasji. Wprost przeciwnie, chcę dalej ją rozwijać :)

Udanego dnia Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Jej, 5 lat! Gratuluje! Czekam aż mojemu blogowi stuknie taka liczba :D Nic tylko cieszyć się z wytrwałości i życzyć dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, gratulacje, to jednak jest jUz spory wynik :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kolejnych lat blogowania:) I fajnie, że masz osoby, które Cie wspierają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 5 lat! :) Ja niedługo obchodziłabym 6 urodziny na starym blogu, ale ostatnio przeniosłam się na blogspota więc cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych pięciu, udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejnych wielu lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Oby tak dalej :*

    ____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 lat !! woooow jak długo|! w sumie przeraża mnie ta ilość, a mi też stuknie 5 lat w okolicach czerwca ;o niexle!

    OdpowiedzUsuń
  11. To w takim razie podwójne sto lat i gratulacje tych 5 lat :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow kochana 5 lat to niezły staż :D gratulacje ! i spełnienia marzeń z okazji urodzinek życzę ! :) :)
    Fajnie, że odnalazłaś swoj styl :)

    Ja lubię rownież oglądać Twoje łupy Pepcowe, bo sama kocham tam buszować :D hihihii widzialaś co udalo mi się kupić wczoraj ? :) na FB wrzucilam :)

    udanego weekendu :)
    Daaria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger