13:34

Nowości z Pepco, Rossmanna, Biedronki i Kika


Hej!
Jak już kiedyś wspominałam, uwielbiam oglądać wszelkiego typu haule: ubraniowe, kosmetyczne, domowe i jedzeniowe. Zawsze mam nadzieję, że znajdę w nich coś dla siebie, że coś mnie zaciekawi, może znajdę wśród prezentowanych przez Was rzeczy coś, czego sama szukam :) Dzisiejszy wpis powstał całkowicie spontanicznie. Miałam w planach przygotować zdjęcia kolejnego stroju, ale ostatnio wszystko jest przeciwko mnie. A to brakuje mi czasu, a to jest brzydka pogoda albo fotograf jest poza moim zasięgiem. Powyciągałam więc moje ostatnie zakupy (oczywiście to nie wszystko, bo większość nowości mam w Olsztynie) i zrobiłam zdjęcia.
Przejdźmy do rzeczy:


Szampon i odżywka Garnier Fructis Goodbye Damage.  


Enty już płyn do demakijażu Ziaja i tonik nawilżający Lirene 
 

Makijażowe świeżynki, czyli podkład Kobo, puder z Wibo, szminka z Makeup Revolution i szminka z Bell. Pędzle zaś to prezent od taty :)  


Organizer na herbatę z Jyska. Mogę w końcu wykreślić tę pozycję z listy zachciewajek. 


Lampion z Jyska i urocze osłonki na doniczki z Pepco :)
 

Kubek termiczny (też był na mojej liście zachciewajek) z Biedronki, książki z Empiku i kolorowanka antystresowa z Biedronki
 

Rameczki z Pepco 
 

świeczniki z Pepco, mam nadzieję, że widać te urocze detale na nich :)

Dominują rzeczy z Pepco i Rossmanna, bo w zasadzie tam ostatnio najczęściej robię zakupy :) 
A Wy co kupiłyście w ostatnim czasie? 
Pozdrawiam serdecznie!

23 komentarze:

  1. Ja do Pepco dawno nie zaglądałam a widzę, że fajne rzeczy mają.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ozdoby do domu mają w pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego podkładu bede musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych pędzli, wyglądają niecodziennie. Co do świeczników to są moimi ulubionymi z tego haulu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wspominam zbyt dobrze podkładu z Kobo. Te świeczniki na ostatnim zdjęciu są przepiękne. Swoją drogą dawno nie byłam w Pepco, a jak widać można tam znaleźć wiele perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam te świeczniki z Pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te odżywki z Garnier :) Pachną przepięknie <3


    Zapraszam na rozdanie na moim blogu <3
    Do wygrania lakiery ZILA

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy! O tym szamponie z "Garniera" słyszałam wiele dobrego - sama kiedyś miałam okazję go wypróbować i jestem pewna, że będziesz zadowolona :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości :) Ramki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro lecę do pepco po osłonki ❤️

    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam takie posty :D podoba mi się tea box <3 też chcę!
    powodzenia jutro na łowach Szmineczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro dopiero idę do Pepco poszukać jakiś fajnych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałam iść do pepco w tym miesiącu ale rachunki mi pochłonęły całą wypłatę ale w następnym miesiącu zaszaleje;) Fajne nowości

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, niedawno kupiłam ten sam zmywacz do makijażu z ziaji :) Dobry, wielki kubek termiczny to również moja zachciejawka ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Organizer na herbatę teraz będzie moją zachciewajką,cudny

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy :) Już nie mogę doczekać się remontu w swoim pokoju, żeby powybierać takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Pepco, zawsze tam coś ciekawego znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te osłonki na doniczki ( mam białe ) i te świeczniki z ostatniego zdjęcia, które pełnią u mnie rolę stojaka na pędzle, pomadki itp. :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te kolorowe osłonki, ja mam zwykłe białe z Ikea i używam do pędzli ;) I oczywiscie pudełeczko na herbatę jest mega!! tez się przymierzam żeby takie kupić. ----> Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam te osłonki na doniczki :P Piękne pędzelki skąd?:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger