20:38

Wiosna we wnętrzu


Hej!
W związku z tym, że marzy mi się wiosna pełną gębą, postanowiłam poszukać inspiracji, jak wprowadzić ją do domu. Okazuje się, że najlepszy sposób to masa kwiatów we wnętrzu i piękne kolory jak błękit, róż, czy żółty. Na szczęście w sklepach możemy znaleźć masę dodatków właśnie w pastelowych kolorach i w iście wiosenne wzorki.

Zresztą, sami popatrzcie jak to wszystko pięknie wygląda :)



























































I jak? Co myślicie? 
Planujecie wprowadzić do domu kilka kolorowych akcentów? 
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Świetny post :O !
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie inspiracje :)
    Ja nie mogę wchodzić do sklepów z rzeczami do domu, bo najchętniej to bym wszystko wykupiła :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, te wersje z turkusami całkowicie mnie zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. matko marzę o takim wystroju :3

    OdpowiedzUsuń
  6. uhu, kwiaty kwiaty kwiaty :D jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne poduszki. ;] I te króliczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Czekamy na wykorzystanie inspiracji w praktyce! Jakiś room tour by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuuuuu, dajcie wiosne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajććć przepięknie- tak radośnie i przytulnie ! piękne wnętrza <3
    już nie mogę się doczekać, kiedy będę romentować swoją sypialnię :)

    Najbardziej spodobał mi się szaro-biało-pastelowy salon z duuużą ilością poduch <3

    milego dnia :)
    Daria

    odpowiedzialam u siebie pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne inspiracje!! :-) na pewno z czegoś skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jakie wszystko piękne <3
    Ja uwielbiam tulipany! Kocham i róże też, ale róże lato i jesień, a tulipany w ogródku wiosną :) Chyba się wybiorę do kwiaciarni, żeby ożywić dom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hwaaaaa....very love the design, so inspiring:)

    keep in touch from Borneo, Indonesia
    visit Style with Story • | instagram •

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger