16:27

Dominacja czarnego






Hej!
Egzamin zaliczony, więc oficjalnie zaczynam ferie :) Mam zamiar przez te dwa tygodnie nadrobić książkowe zaległości, narobić masę zdjęć i kontynuować kilka moich małych postanowień. O jednym z nich napiszę w najbliższym czasie, liczę, że zareagujecie na nie pozytywnie. Liczę tylko na to, że dopisze mi pogoda, a będę mogła podbijać świat.





tunika - sinsay 
legginsy - textilmarket
kurtka - @ 
buty - czasnabuty

Jeszcze niedawno w życiu bym się nie podejrzewała o to, że tak swobodnie będę się czuła w legginsach. W mojej głowie zawsze na myśl o nich pojawiał się obraz nieco większej dziewczyny z tlenionymi na blond włosami i skórze zabarwionej na soczysty pomarańcz, mylącej legginsy ze spodniami. Na szczęście ostatnio te moje uprzedzenia odeszły w zapomnienie :)

Co myślicie o tym stroju? 
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz:) gratuluję zdanych egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak Ty się radośnie uśmiechasz!
    Od razu widać, że już nic Ci nad głową nie wisi ;)

    Na takich chudziutkich dziewczynach to i legginsy zamiast spodni noszone nie rażą, także spokojnie nawet w tym charakterze możesz je na sobie mieć ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję;) Miłego odpoczynku:D

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych ferii! ;) super zestaw, podobaja mi sie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerń w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę ferii, odpoczywaj;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej stylizacja na plus ;) piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look na co dzień! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna tunika, lubię paski!! gratuluje zdania egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Trafiłam tu przez ModnąPolkę, bo urzekł nie Twój uśmiech! Fajnie widzieć szczerą, uśmiechniętą dziewczynę na zdjęciach.
    A i zestaw fajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Pogoda ostatnio pozwoliła przeprosić skórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno mnie tu nie było! :) Pięknie wyglądasz Kochana, jak zwykle. :) Odpoczywaj w ferie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać od razu, ze jesteś pozytywną osobą, pieknie sie uśmiechasz a stylizacja juz całkiem wiosenna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger