23:20

Koszula w różowe szminki


Hej!
Korzystając z pięknej pogody wybrałam się dzisiaj z rodzicami i Puszkiem na mały spacer po starówce. Uwierzcie, że to świetny przerywnik dla całego maratonu świątecznego jedzenia. Nasze miasto stworzyło przed ratuszem małą wystawę olbrzymich pisanek. Zauważyłam, że cieszą się sporym zainteresowaniem, a największym chyba... Minionkowa pisanka :)

Jak pewnie niektórzy zdążyli zauważyć, ostatnio często "pokazuję" Wam się w spódniczkach czy sukienkach. Jakby nie patrzeć, takie było moje postanowienie - ubierać się nieco bardziej kobieco. Wiosna na szczęście jest sprzyjającą porą roku, by ten mój zamiar wcielać w życie.

Spódniczka to mój nowy zakup. Wpadłam ostatnio z Puszkiem do Stradivariusa o tak, żeby popatrzeć i jak to ze mną bywa, na patrzeniu się nie skończyło. Wpadła mi w oko oto ta kiecuchna. Do zakupu dodatkowo zachęciła mnie sprzedawczyni, która miała na sobie ten sam model, tylko że w innym kolorze. Od razu powiedziała, że jest świetna. No to jak mogłabym jej nie wziąć? ;)







koszula - prezent 
spódniczka - Stradivarius
buty - CCC 
torebka - @
płaszcz - house

Pozdrawiam serdecznie :* 

22 komentarze:

  1. Piękna koszula
    fajnie, że nosisz spódniczki. Ja je uwielbiam
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty bardzo ładnie wyglądasz w spódniczkach, więc moim zdaniem zakup wart tego, by go wziąć :)
    idealnie komponuje się z koszulą, a że koszul masz dużo to zapewniłaś sobie dobrą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja koszula jest po prostu fenomenalna! :)
    cała stylizacja bardzo wpada w oko i jest taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ta spódniczka ^^ mam podobną, tyle że szarą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:) Koszula jest mega:D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna koszula, fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten płaszczyk, całość stroju super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że dzisiaj wszystkich pogoda skusiła na spacer:)
    Wyglądasz bardzo ładnie, podoba mi się koszula i to jak dobrałaś do niej spódniczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula! Uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszula :) idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. No koszula to teraz taki Twoj znak rozpoznawczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ta różowa torebka dodaje uroku całej stylizacji :)

    www.milordka.pl Zapraszam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie Ty masz szczupluteńkie nóżki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna ta spòdnica i koszula też ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne są te koszule, ostatnio widziałam taka sama ale granatową ; ) świetny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ta kosuzla jest świetna, ale materiałowo jest straszna niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wszystko ze sobą zestawiłaś, najbardziej podoba mi się płaszczyk i buciki. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetna koszula! Idealna dla Ciebie <3

    Dziękuję za komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula śliczna i bardzo wpasowuję się do Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz cudowną koszulę i kopertówkę <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger