16:45

Musztarda, krata i futrzak


Hej!
Ostatnio chodzą mi po głowie większe plany :) Trochę obmyślam, kombinuję, ale staram się o tym nie mówić głośno, żeby nie zapeszyć. Jak już tylko będę wiedziała coś więcej, czy cokolwiek z tych moich pomysłów wyjdzie, to od razu Wam się pochwalę :) A póki co możecie trzymać za mnie kciuki.

Pogoda w ostatnich dniach dopisuje, więc porzuciłam już ciepłą kurtkę i wyciągam z szafy jej zamienniki. Futrzasta kamizelka długo znajdowała się na mojej pozycji "chcę", ale jak tylko dochodziło do tego, że mogłam ją kupić, pojawiały się wątpliwości z czym będę ją nosić. Chyba nikt nie chce mieć w szafie rzeczy, którą ciężko z czymkolwiek połączyć. Na szczęście futrzaka ostatecznie kupiła moja siostra i okazało się, że jest to całkiem uniwersalne wdzianko :)






spódniczka - cropp
koszula - second hand
kamizelka - Reserved 
buty - @ 
torebka - KIK 

Pozdrawiam Kochani!

10 komentarzy:

  1. Chyba 2 czy 3 lata temu lubiłam musztarda, miałam takie fajne spodnie :-D a teraz już nie jestem tak kolorowa, a w sumie źle Powiedziane, nadal lubię kolory ale raczej w odcieniach niebieskich :-D a na dodatek bananowy żółty, w musztardowym się jednak nie czuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna spódniczka :O ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest cudowna :)
    Wyglądasz prześlicznie :)
    Jeśli masz czas i ochotę to zapraszam do mnie ;)

    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka, i fason i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:) mam identyczną spódnice:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Modlilam się, żeby spodnica nie byla z sH, bo chyba padlabym z zazdrości ;) hehehe

    super zestaw kochana! piękne kolory <3
    ja też pochowalam już wszystkie kurtki zimowe na dno szafy :)

    w takim razie trzymam kciuki :*

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spódniczki to teraz hit! Bardzo mi się podoba jej kolor, a z futrzakiem miałam ten sam problem i w końcu się nie skusiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w spódniczce! Cudowny odcień i fason! Też taką chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dość, że uwielbiam musztardowe ciuchy, to jeszcze połączenie ich z brązem wielbię do szaleństwa!
    zatem nie mogłoby być inaczej i pewnie nie spodziewałaś się innej opinii niż ta, że dla mnie to zestaw świetny :)

    Kamizelki są przydatnym dodatkiem, bo po prawdzie, to niemal do wszystkiego pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spódniczka!:))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger