20:40

Bordowa spóniczka, biała bluzka i luźny sweter


 Hej! :)
Być może część z Was zwróciła uwagę na to, że często stawiam na ubrania w bordowym kolorze, ale bardzo mi się on podoba. Poza tym wygląda dobrze w połączeniu z czernią, bielą i beżami. Myślę, że to kolor dobry zarówno na dzień, jak i na jakieś wyjścia :)

Można powiedzieć, że jutro uda mi się wykorzystać weekend :) Jadę do pracy tylko na dwie godziny, a wieczorem czeka mnie wyjście do kina. Nie wiem, czy wiecie, ale uwielbiam pandę Po, więc razem z Marcinem musimy zobaczyć trzecią część "Kung fu pandy" :) Liczę, że uda nam się też usiąść w kawiarni i na spokojnie wypić kawę... Standardowo wszystko wyjdzie w praniu.

Boję się też powrotu na uczelnię. Półtora tygodnia wolnego okropnie mnie rozleniwiło i nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że w poniedziałek wybieram się na zajęcia. Też tak macie?







spódniczka - bershka
sweter - second hand 
bluzka - choies 
buty - czasnabuty 
torebka - sinsay 

Pozdrawiam Kochani! :*

14 komentarzy:

  1. Fajne połączenie
    bardzo podoba mi się bluzka i spódniczka ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nie mam za bardzo czasu się nigdy rozleniwić ;P
    Bo mam mało wolnego - weekendy mijają mi tak szybko, że nie zdążę się nawet porządnie wyspać ;P

    Ładnie Ci w bordo, ta spódniczka wygląda na Tobie bardzo dobrze.
    No i plus za szminkę - idealnie pod kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak takie wolne potrafi rozleniwić :) Ja również uwielbiam bordo w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja. I kolor szminki! Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz w bordowym kolorze więc to jest świetny wybór! Bardzo ładny sweter upolowałaś w lumpeksie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz usunąć mój komentarz, jeśli Ci się nie spodoba, bo naprawdę nie mam zamiaru Cię obrazić. Ale przyznaj szczerze, czy kiedy patrzysz w lustro i malujesz usta tą bordową szminką- czujesz "Tak, to właśnie cała ja!" Bo jak tak to w porządku, ale jeśli nie, to błagam Cię pozbądź się jej, bo ja uwielbiam Cię w RÓŻOWEJ SZMINCE ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takim kolorem na ustach, ale spódniczka jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. really love your outfit combination, you look so beutiful:)

    Keep in touch from Borneo, Indonesia
    visit Style with Story • | instagram •

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, spódnica jest piękna :)
    Powroty do szkoły po dłuższej przerwie zawsze są cieżkie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek mi się mega podoba! <3
    Kolor spódniczki też świetny, swego czasu szukałam w tym kolorze sweterków czy koszulek i jak na złość nie znalazłam nic, co by mi pasowało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten bordowy kolor na ustach i świetnie pasuje do spódniczki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger