09:12

Im Wald


Hej!
Nie wiem, jak Wam, ale mnie ten tydzień zleciał niesamowicie szybko, ale też przyjemnie. Seans Kung fu Pandy, spacer po mieście, zakupy w Pepco i pozytywnie spędzone te kilka dni na zajęciach. Korzystam ile mogę właśnie od poniedziałku do piątku, bo paradoksalnie w weekend mam najmniej czasu. Ostatnio jednak mówiłam koleżance, że wolę nie mieć czasu, bo wtedy łatwiej jest mi się zorganizować, a kiedy wiem, że nigdzie mi się nie spieszy, nie robię nic i potem dopadają mnie wyrzuty sumienia. Też tak macie? :)








Kochani! Mam do Was olbrzymią prośbę, czy zechcielibyście oddać na mnie swój głos w konkursie organizowanym przez Gabriellę? Zostawiam Wam tu link. Z góry serdecznie dziękuję :)


Pozdrawiam i udanego weekendu Wam życzę :)

12 komentarzy:

  1. Ładnie, idealnie na spacer :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś niemalże identyczną torbę;p po lesie spacery uwielbiam!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie same butki mam. I tak jak TY uwielbiam długie spacery

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tak samo lepiej się zorganizować kiedy nie mam czasu, a kiedy mam go za dużo, to nie mogę się za nic zabrac :D
    ładna torebka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, pasuje Ci taki oliwkowy kolor :) No i zdjęcia piękne, w ślicznym otoczeniu :) Kocham las i spacery po nim

    OdpowiedzUsuń
  7. promieniejesz! fajny, luźny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, mi ten tydzień też szybko zleciał

    OdpowiedzUsuń
  9. też tak mamy :D
    do twarzy Ci w tej szmince ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio tak mi brak czasu, ze już nie wiem, co bym robiła, gdybym miała trochę. Ale chętnie nie robiłabym nic przez parę dni, żeby sobie odpocząć. ;-)

    Fajnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger