15:07

Spodnie we wzorki


Hej!
Korzystając z wolnego dnia wybrałam się z Puszkiem na zdjęcia :) W Płocku pojawiło się słońce, więc postawiłam na lżejsze ubrania. Nie wyobrażam sobie tych kolejnych dwóch miesięcy studiowania. Na wiosnę zawsze tracę zainteresowanie ważnymi sprawami i rozmyślam o spacerach, grillach i wakacjach.
Ostatnio bardzo spodobały mi się materiałowe spodnie, najlepiej bardzo kolorowe albo we wzorki. Tradycyjne dżinsy wydają mi się mało odpowiednie na ciepłe dni, wręcz niewygodne. Te, które mam na sobie, moja znajoma z uczelni określiła mianem elegancko-wygodnych :) Muszę przyznać, że coś w tym jest.







bluzka - choies.com
spodnie - sinsay
buty - CCC
torebka - @
kurtka - Pepco 

Pozdrawiam Kochani!

17 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz!
    ja sobie też tych ciepłych miesięcy i w ogóle dni nie wyobrażam w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ak samo!! ostatnio jak tlyko mam okazje to wychodze dgzieś, gdziekolwiek byleby w domu nie siedzieć :DDD a powiem Ci że to ejden z moich ulubionych Twoich zestawów ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancko!:) bardzo mi się podoba ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te spodnie!
    i rzeczywiście - dobrze łączą elegancję z miejskim luzem!

    Pocieszę Cię - mnie wiosna też rozleniwia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super! Taka miejska, trochę luźna elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedys podobne spodnie hehe Świetna stylizacja ! :) Super wyglądasz! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne te spodnie, takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialne są te spodnie! Ja mam ten problem, że jak wezmę je w swoim rozmiarze 36 to na moje baaardzo długie nogi zawsze są dużo za krótkie ;( No i później już tak fajnie nie wyglądają, gorzej niż jakbym miała wodę w piwnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenie kolorów ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza stylizacja :) Piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem fanką takich spodni, szkoda że z daleka nie widać patternu - mogłaś zrobić zoom na jednym ujęciu :) Ogólnie b. fajnie, podoba mi się powiązanie naszyjnika, torebki i ust, różowy na tle stonowanej całości prezentuje super. Szare buty dużo by tu dały, bo ciemne za bardzo ściągają wzrok i nie pozwalają torebce być tą właściwą dominantą.

    OdpowiedzUsuń
  12. całość wygląda świetnie:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie wyglądasz :) takie kolory bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne te spodnie i kurtka również :-) Podoba mi się różowa kopertówka - fajnie ożywia całość :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger