09:22

Czerwone elementy


Hej!
 U mnie sesja, więc i w Internecie mnie mniej. Na szczęście wczoraj zaliczyłam najtrudniejszy etap i stopniowo zacznę na nowo udzielać się częściej :) Tym bardziej że w czwartek oficjalnie zaczynam wakacje.
Przede mną wyprowadzka i chyba to uznaję za najtrudniejsze do przejścia. W ciągu roku przybyło mi sporo nowych ubrań, których moja szafa w domu z pewnością nie pomieści. Wszelkie próby porządków kończą się zwykle fiskiem, bo razem z siostrą przywiązujemy się do ubrań i ciężko nam zdecydować, czemu mówimy do widzenia ;) Chyba najwyższa pora nabrać trochę dystansu do garderoby :)
  





Bluzeczka w paseczki to mój ostatni zakup z Reserved. Gdyby nie oferta -40% pewnie nawet bym nie weszła do sklepu. Już jakiś czas temu zraziły mnie do niego wyprzedaże, kiedy ciężko znaleźć cokolwiek i to w dodatku czyste. Bluzeczka jest na tyle uniwersalna, że z pewnością wielokrotnie mi posłuży.

A jak Wasz tydzień się zapowiada? 
Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Dobrze,że już wakacje zaczynasz:D bardzo fajny zestaw idealny na co dzień ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torebeczka, wydaje się mała, ale pewnie można w nią trochę rzeczy upchać :)
    Życzę szybkiej i udanej przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też sesja, ale na szczęście tylko do piątku! Już nie mogę się doczekać wakacji, bo mam całą listę rzeczy do zrobienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję, nie znoszę przeprowadzek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten ból ;) bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger