11:01

Więcej czasu, więcej wpisów


Hej!
Wczoraj napisałam ostatni egzamin i od dziś oficjalnie zaczynam wakacje :) Większa ilość czasu jest oczywiście połączona z większą ilością wpisów i to zdecydowanie bardziej różnorodnych. Szykuje nam się kilka wyjazdów, poza tym chcę się wziąć na poważnie za recenzję i to nie tylko kosmetyków :)
Nie będę póki co nic obiecywać, żeby później nie zostać gołosłowną. Napiszę tylko, że zapraszam wszystkich do zaglądania na Różową Szminkę :) Polecam też wpadać na konto na faceebooku, bo często to czytelnicy mają wpływ na to, jaki wpis pojawi się w pierwszej kolejności.


Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. gratuluję zdanych egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka. Czekam na wpisy z recenzjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. też od dziś zaczęłam wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jesteś! Ja w sumie już mam wakacje, czekam tylko na obronę licencjatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, letnia sukieneczka :D Ja jeszcze dwa tygodnie i wakacje zaczynam :D

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie dotarłam :D

    pięknie wygladasz kochana- jak zwykle radosna i uśmiechnięta ! :)

    Też by mi się przydalo więcej wolnego czasu ajććććć

    udanego weekendu :)
    Daria

    P.S. dziękujemy za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w piątek miałam ostatni egzamin i teraz też będę miała więcej czasu na bloga ;) Kochana sukienka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger