20:14

Pastelowy róż


Hej!
Pochwalę Wam się :) Pewien lipcowy weekend spędzam w Gdyni na See Bloggers :) Byłam pewna, że się nie uda, że dostanę maila z informacją, że przykro nam, ale się nie udało, ale jednak...
Mam nadzieję, że uda mi się z kimś z Was spotkać, pogadać i potem pobawić się razem na imprezie wieczornej :)
Chwalcie się, kto też się dostał :)





Torebusię dostałam od rodziców i Puszka z okazji Dnia Dziecka. No czy nie jest słodka? Mnie (i chyba nie tylko mnie, bo usłyszałam dzisiaj masę komplementów na jej temat) niesamowicie się podoba :) 

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te spodnie, chociaż sama nie mam odpowiedniej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka stylizacja! :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka faktycznie świetna! Te sznury bombowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie słyszałem o takim wydarzeniu : O

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, zazdroszczę!szkoda że to tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę na See Bloggers, także jeśli się tylko złapiemy w tłumie (a będzie pewnie znów z 700 osób) to z przyjemnością poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz w tych pastelach! Bluzeczka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się dostałam, ale niestety - od 25 lipca mam wakacje w Gdańsku zaklepane, no i lipa trochę, musiałabym na gwałt szukać jednego dodatkowego noclegu... zbędne koszta.


    Także - może spotkamy się za rok :)

    Śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo świeżo i promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka idealna na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też będę! :)
    Pięknie wyglądasz, świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie, uwielbiam taki pastel
    Piękna torebka i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pastelowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Mam białą torbę Obag i uwielbiam ją nosić w wakacje!

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, taki lekki i dziewczęcy. Torebka będzie pasowała do Gdyni jak ulał, te uchwyty zawsze kojarzą mi się z marynarskimi klimatami <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger