22:21

Wakacyjna lista zachciewajek


Hej!
Wszelkiego typu wish listy to coś, co uwielbiam przeglądać na blogach, o czym z pewnością już wielokrotnie wspominałam. U mnie będą dzisiaj dominowały wszelkiego typu drobiazgi do domu, ale pojawi się też kilka ubraniowych pozycji. W tym roku dopiero doceniłam takie elementy garderoby jak kimono, czy pareo. Wydają mi się być niezastąpione na plaży. Zamarzyła mi się też fajna bluza na wycieczki po górach i kobiece buty na wypady na kawę.



Dzięki "W domu Madame Chic" doceniłam różnego typu poradniki. Przyjemnie się je czyta i możemy wyciągnąć z nich coś dla siebie. Bardzo zainteresowały mnie dwie pozycje: Slow life i Sposoby Koreanek na urodę. 

Niby do października daleko, ale korzystając z wyprzedaży w Home&you zastanawiam się, czego może mi brakować w nowym mieszkaniu. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w nowy koc, ale przyda mi się też piękna pościel, dzięki której spanie stanie się jeszcze przyjemniejsze.


Nie wiem jak Wy, ale ja wyznaję zasadę, że kubków nigdy za wiele i co jakiś czas dokupuję sobie nowe.


Sylveco to firma, o której przeczytałam sporo dobrego. Najwyższa pora przekonać się na własnej skórze, czy te wszystkie pochwały są uzasadnione.


Poduszka w kształcie świnki morskiej to bardziej moja mała fanaberia niż rzecz niezbędna mi do życia, ale... tak bardzo przypomina mi Bunię, że przepadłam.


Stroikami z lawendą zachwycam się od jakiegoś czasu. Świetnie prezentują się na stoliku, jak i zdjęciach ;) I głownie z myślą o nich chcę sobie jeden zafundować.


Wszystkie buciki znalazłam na stronie pantofelek24.pl i niesamowicie przypadły mi do gustu. Są różne i z pewnością każda para przydałaby mi się w wakacje.


Na koniec trochę ubranek i dodatków, wszystko kolorowe i typowo wakacyjne :) Już czuję, że mój portfel bardzo na tym ucierpi.




To by było na tyle :) 
A co znalazło się na Waszej wakacyjnej liście? Koniecznie dajcie znać. 
Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Fajna lista. Super kubeczki, a Sylveco ma dobre produkty.
    Sukienka maxi też mi się podoba - lubię takie. :)
    Ja chciałabym kapelusz - jakiś fajny na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Silveco było na ostatnich targach i mam od nich sporo próbek i produktów, na razie używam tylko maski do włosów ale efekt jest świetny :) Już wiem, że to będzie jedna z moich ulubionych firm do pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam prawdziwą lawendę susze i mam ja wiecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo niektóre rzeczy też bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również przejawia się zasada : kubków nigdy za wiele;)
    Sekrety urody Koreanek właśnie czytam i polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kubek "bad day" i te słodkie piżamki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam stroik z lawenda i jest śliczny 💝 zamówiłam z home&you :)
    A na koc poluje w myszka miki 💝
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/white-shorty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię wishlisty, cieszą oko :D
    lawenda na propsie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro masz kapryśna cerę, to raczej wątpię, że kremy z sylveco będą odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lawenda i jeszcze raz lawenda! ja mam na swoim balkonie lawendę w doniczce ale w tym roku słabo kwitnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszka chomik jest świetna :D Idealna na prezent.
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz ♥
    BITHERPHOBIA.BLOGSPOT.COM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze te "morskie" kubki :D:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger