21:29

10 przypadkowych faktów o mnie


Hej!
Chciałabym Wam przedstawić kilka przypadkowych faktów na mój temat. Być może okaże się, że mam coś wspólnego z kimś z Was, może coś Was zainteresuje. Ja bardzo lubię tego typu wpisy, bo dzięki nim odkrywam, że w "jakimś dziwactwie" nie jestem odosobniona, że z kimś mogłabym pogadać nie tylko o wpisie albo, że w razie czego mogę się do kogoś odezwać z jakąś sprawą, bo dana osoba jest specjalistą w interesującym mnie zakresie.

Nie przedłużając:
1. Nie lubię rozmawiać przy kimś przez telefon, a najbardziej nie lubię załatwiać przy kimś spraw przez telefon. Nawet jeśli mam powiedzieć pani z banku, że nowa oferta mnie nie interesuje, to wychodzę i najczęściej zamykam się w łazience.
2. Z góry przekreślam dziewczyny z kolczykiem w nosie/pępku i mężczyzn z toną żelu na włosach.
3. Mdleję przy zastrzykach/pobraniach krwi. Ostatnio zrobiło mi się słabo u kosmetyczki, bo piłowała mi nadłamane paznokcie. Nic a nic nie bolało, ale... mimo wszystko prawie padłam.
4. Nienawidzę się opalać. Nie umiem leżeć na słońcu i nic nie robić. Po prostu nie umiem.
5. Uwielbiam kupować naklejki.
6. Nie rozumiem ludzi, którzy głośno mówią, że nie lubią zwierząt. Bo jak można nie lubić zwierzątek? Kotki, pieski, koniki... przecież te słodkie pyszczki wzbudzają tylko pozytywne emocje.
7. Nie umiem się rozstać z gazetami. Cały czas powtarzam sobie, że szkoda wyrzucić, bo a to jakiś fajny przepis jest albo porada kosmetyczna, a potem i tak leżą.
8. Moim zdaniem największą zaletą lata są... owoce! Maliny, truskawki, porzeczki, czereśnie. Mogłabym je jeść tonami.
9. Nigdy w życiu nie jadłam owoców morza i raczej się nie skuszę. Być może i są smaczne, ale jednak rekomendacje innych nie wygrają z moją wyobraźnią.
10. Jeśli kiedyś będę miała okazję, to skoczę na bungee :)

To by było tyle :) 
Coś Was zaskoczyło? 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejne wpisy!

8 komentarzy:

  1. też skocze na bungee ! ;Dalbo ze spadochronem albo to i to :D
    owoce też uwielbiam


    iiiiiiii... czego skreślasz od razu dziewczyny z kolczykiem w nosie lub pępku? mam w pępku jak coś :D ale się nie obrażę za szczerą opinię bo jestem ciekawa po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała wreszcie skoczyć na bungee;) i również uwielbiam sezonowe owoce<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie do do zastrzyków i również nie rozumiem jak można nie kochać zwierząt a tym bardziej robić im krzywdę a i ten skok z bungee ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,3,4,7,8,9 mam tak samo ;) przy czym ja w ogóle nie lubię załatwiać spraw przez telefon, jak mam coś do załatwienia to wolę iść do banku bądź salonu i rozmawiać w cztery oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 2, 6, 10 - zgadzam się ;)
    a owoce morza są pycha, a opalanie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 6,8 i 9 mam tak samo:) Również lubię czytać tego typu wpisy:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się dowiedzieć czegoś nowego i ciekawego. :) 6, 9 i 10 pasuje też do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger