08:30

Długa koszula


Hej!
Dzisiaj w roli głównej pojawia się koszula, która udaje sukienkę. I w zasadzie mogłaby być fajną sukienką, gdyby nie rozcięcia po bokach. Uwielbiam koszule, a że takiej w swojej kolekcji nie mam, to od razu chętnie ją kupiłam :)
Pogoda w dalszym ciągu robi mi na złość i nie wiem, kiedy mój pech skończy się na dobre. Chciałabym Wam pokazać tyle lekkich, letnich zestawień, ale póki co nie mam możliwości.
 

Jak minął Wam pierwszy tydzień lipca? Mnie wyjątkowo przyjemnie i całkiem aktywnie. Staram się codziennie gdzieś wyjść, zrobić coś dla siebie i bardzo często w tych drobnych przyjemnościach towarzyszy mi mama. Razem jeździmy na zakupy, relaksujemy się na działce, czy po prostu coś oglądamy.




Koniecznie dajcie mi znać, co u Was :) 
Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Mi takie fasony nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. to naprawdę koszula!? jeju, wygląda jak sukienka! super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mieszane uczucia co to takich długich koszul, ale każdy lubi coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta koszula ;) u mnie totalne lenistwo, ale już od jutra zaczynam pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta koszula:) Ostatnio w stadivariusie kupiłam bluzkę o podobnym kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę taką koszulę :)

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie choć taka koszula to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Tally Weijl D: ale w tym czulabym się jak w woprku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie czułabym się komfortowo w długiej koszuli, ale masz rację, gdyby nie miała wycięć po bokach, to chętnie nosiłabym taką sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta długa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozcięcia wyglądają bardzo seksownie, zepnij ją paskiem w talii i myślę że spokojnie może zostać sukienką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger