21:00

Wycieczka do Ciechocinka


Hej! 
Wspominałam już masę razy, ale powtórzę: uwielbiam podróże! Poznawanie nowych miejsc, próbowanie nowych rzeczy, zwiedzanie zabytków, spacery po pięknych parkach, to coś co niewiarygodnie mnie cieszy. Z racji tego, że Marcin pracuje i na dłuższy wypad musimy trochę poczekać, w weekendy wybieramy pobliskie miejscowości i sprawdzamy, co mają do zaoferowania. 
Dzisiaj postanowiliśmy wrócić do Ciechocinka, czyli niedużej miejscowości położonej obok Torunia. Uwielbiam to miejsce, bo jest idealne do spokojnych spacerów czy kupowania książek :) Znajdziecie tam masę straganów z całą masą przeróżnych pozycji w genialnych cenach. Nie ominęliśmy oczywiście tężni, bo to punkt obowiązkowy w Ciechocinku. 
Jedyne co oceniam na minus to... jedzenie. Niestety nie możemy trafić z Marcinem na fajny lokal ze smacznym jedzeniem :( 
 

Na krótkie podróże raczej się nie maluję. Nie lubię trafić na to czasu, tylko wolę wsiąść szybciej w samochód, a poza tym w razie niepogodny, nie chcę się martwić, że coś mi spływa.


To samo tyczy się ubioru - ma być wygodnie i praktycznie. Choć potem żałowałam, że założyłam długie spodnie. Zmyliła mnie tragiczna pogoda w Płocku :(











Byliście kiedyś w Ciechocinku? 
Może polecicie mi fajne miejsce, gdzie można dobrze zjeść? 
Gdzie Wy lubicie jeździć? 
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. jeju byłam w Ciechocinku jako dziecko, wooow same wpsomnienia :DDD
    co to za blond kosmyki tak w ogóle się wkradły na włosy :D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni w podróży trafiamy na pyszne jedzenie! Niestety nie zawsze i to jest rzeczywiście ogromny minus ;/

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam bardzo dawno temu :) Zdjęcia są piękne :) Chyba muszę się tam wybrać ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez uwielbiam podroze i jestem własnie na etapie namawiania mojego chlopaka na wyjazd do kazimierza :D
    a w ciechocinku nigdy nie bylam, to daleko mocno ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam,ale bardzo ładnie tam :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam ładnie, nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kadry
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie mogę się doczekać jakiegoś wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten Ciechocinek ;) Czasami nie doceniamy polskich miast.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Ciechocinku , ale zdjęcia mówią , że musi być tam super. Świetne zdjęcia kochana

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Ciechocinku , ale zdjęcia mówią , że musi być tam super. Świetne zdjęcia kochana

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam raz, ale to bardzo dawno. Zdjęcia zachęcają do ponownego odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię podróże, te duże i małe. Super fotorelacja z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger