10:17

Różowy i szary


Hej!
Mogłabym powiedzieć, że to już kolejne zdjęcia, które do niczego się nie nadają, ale mam dosyć związanych z tym nerwami. Pogoda ciągle płata mi figle - do 15 jest przepięknie, a potem, kiedy mam możliwość przygotować coś na bloga, nagle się chmurzy albo zaczyna padać. Przyznajcie, że pogoda ewidentnie działa mi na złość. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :*

Ostatnie dni lekko sobie odpuściłam, zajęłam się zwykłymi rzeczami, ale koniec tego. Czas zaplanować wakacyjne wyprawy i zadbać konkretnie o siebie.
 



Pochwalę Wam się, że cały strój kosztował... 65zł, z czego najwięcej wynosiła torebka, bo 30zł. Lubię korzystać z okazji cenowych przy okazji kupowania odzieży i zaoszczędzone pieniądze przeznaczać na inne przyjemności :)

Pozdrawiam Kochani!

15 komentarzy:

  1. świetny kolor spódniczki *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorów. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś chudzinka! :)
    A spódniczka ma przepiękny kolor i krój :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną masz torebkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna faktura spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor tej spódniczki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pogoda lubi płatać figle blogerom :) kolor spódnicy świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię wyprzedaże, zawsze korzystam z nich na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szarości z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mim zdaniem zdjęcia wyszły bardzo fajne, niczym się nie przejmuj :) Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże i szarości pasują do siebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger