14:51

Bluzka z wycięciami


Hej!
Witam się z Wami po dłużej przerwie :) Jestem w trakcie obrabiania zdjęć z wakacji, więc dzisiaj pokażę Wam coś innego, czyli zwykły ubraniowy wpis. Tych zdjęć miałam na dobrą sprawę nie publikować. Powstały ze 3 tygodnie temu i byłam z nich bardzo niezadowolona, ale z drugiej strony... skoro wszystko co trzeba widać, to czemu by ich jednak nie opublikować.
Napiszę Wam dziś tylko, że nasz wyjazd udał się w 100%. Z planowanego tygodnia zrobiło się 9 dni. Nie zdążyliśmy zobaczyć wszystkiego i mieliśmy prawdziwy niedosyt gór, dlatego też zostaliśmy te dwie doby dłużej. Lepszą relację zdam Wam w kolejnych wpisach :)






Mam nadzieję, że mimo tak długiej przerwy, nie zapomnieliście o mnie i o Różowej Szmince :) 
Pozdrawiam Kochani serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna szminka!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka - ostatnio bardzo polubiłam się z paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzka - paski i tego typu wycięcia uwielbiam :-) Świetnie pasuje do spódniczki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja ;) Uwielbiam takie bluzeczki, są świetne!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. mega mi się podobają takie bluzki ;) Ale większoc ma tak beznadziejnie zorbione wycięcia że wygląda to bezsensu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jednak te zdjęcia poakazalaś kochana, na pewno wiele dziewczyn zainspiruje się, zwlaszcza że jest to wakacyjny i taki trochę marynarski look :) ja bym go pewnie przelamala jeszcze czymś czerwonym, aby nadać mu maryunarskiego charakteru :)

    Cieszę się, że wypad się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega! Fajne są teraz te bluzeczki z gołymi ramionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz:) bardzo ładna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. So cool! Like your style!!! Have a good day!


    XOXO from Moscow
    http://www.fashionzoomka.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger