11:07

Górskie widoczki


Hej!
Nie będę Was dzisiaj męczyć zbędną pisaniną. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z górskich wycieczek :) Udało mi się osiągnąć jeden z moich celów, o których pisałam TUTAJ, czyli zdobyłam szczyt, a konkretnie Śnieżkę. To niby "tylko" ponad 1600m, ale dały mi porządnie w kość :)
















Na ostatnim zdjęciu widzicie Sebastiana. Ten słodki piesek szedł za nami od strony czeskiej prawie pod sam ośrodek. Przyznajcie, że wytrwały z niego towarzysz. Razem z Marcinem zastanawialiśmy się do kogo należy i dzwoniliśmy nawet w jego sprawie do schroniska, które mijaliśmy na trasie, ale pan powiedział nam, że to normalne zjawisko. Psy często chodzą za turystami, a jak im się znudzi, wracają do domu. Wszystkiemu winny jest pewien czeski zwyczaj, a mianowicie fakt, że Czesi nie odgradzają swoich działek.

13 komentarzy:

  1. Też byłam na Śnieżce, ale to już parę lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. w lutym mój narzeczony oświadczył mi się podczas weekendy w górach ;) byliśmy wtedy w karpaczu, szklarskiej, jeleniej i harrachov ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Uwielbiam góry, najbardziej ciszę tam panującą. Może również uda mi się kiedyś zdobyć Śnieżkę:)
    Póki co najpiękniejsze miejsce w jakim byłam to Dolina Pięciu Stawów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo jak pięknie! <3 Uwielbiam góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam i Ja :) Cudne miejsce ! Aż chce się wracać

    OdpowiedzUsuń
  6. śnieżka, Wang, Karpacz - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne widoki! mam ogromna chęć na wycieczkę w góry :)

    dwa tygodnie temu byłam na festiwalu w Oleszycach i była tam dziewczyna która wyglądała identycznie jak Ty! :D gdyby nie była blondynką i nie wiedziałabym że mieszkasz tak daleko, to normalnie pomyslalabym że to Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia a na nich śliczne widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieżka też jest na mojej liście :) Ja w te wakacje zdobyłam 2005m n.p.m, co nie było w ogóle planowane :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger