22:08

Kimono w kwiaty i czarna sukienka


Hej!
Kimono to coś czym zachwycałam się od zeszłego roku. Niestety ceny w sklepach mnie całkowicie zniechęcały do zakupy, bo jednak... nie jest to rzecz super uniwersalna, którą możemy nosić całym rokiem. Na szczęście podczas całkowicie spontanicznej wizyty w second handzie udało mi się je znaleźć za... 12zł! Nie wahałam się ani przez moment, bo niesamowicie mi się spodobało. Uwielbiam jego kolory i wzór.



Przede mną wypad do Marcina na tydzień. Moje zadanie to: opieka nad psami i gotowanie, jak na dobrą żonę przystało. Zgaduję, że może nam być ciężko wybrać się na zdjęcia, dlatego też wymyśliłam coś, co uchroni mnie przed dłuższym zastojem na blogu. Daily posty, czyli po prostu fotograficzne relacje z dnia. Będzie jedzenie, będą widoczki, selfie i zwierzątka, czyli ogólnie mówiąc wszystko :) Liczę, że przypadnie Wam ten pomysł do gustu :)





sukienka - House
torebka - no name
kimono - sh
buty - no name 

Sporo osób pytało o tą torebkę. Od razu uprzedzę, że nie jest to oryginalny O Bag. Dostałam ją od mamy na dzień dziecka i szybko stała się moją ulubioną. Jest duża, czyli bez problemu pomieści wszystkie moje przydasie i fajnie wygląda zarówno w dziewczęcych, jak i sportowych zestawieniach. Bałam się, że zostawiona na słońcu zacznie się nagrzewać, ale tak się nie stało. Za minus uważam tylko to, że niestety nie ma w środku żadnych kieszonek, ale myślę, że poukładanie wszystkiego w jakichś kosmetyczkach załatwi sprawę :) 

Do następnego Kochani! 
Spokojniej nocy Wam życzę :)

13 komentarzy:

  1. super się wszystko skomponowało :) też kupiłam teraz torebkę bez kieszonek i nie umiem się zorganizować.. wszystko w niej lata :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka, kimono też mi się podoba i mam podobne zdanie co Ty - wiem, że nie do wszystkiego pasuje i dlatego go nie kupiłam, ale gdybym trafiła na taką okazję jak Ty to na pewno bym się skusiła :)
    Daily posty to bardzo fajny pomysł, niedawno też to wpadło mi do głowy, ale jak na razie nie miałam nic ciekawego do pokazania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kimono :) osobiście to nie moje klimaty, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły lumpeksowy lup! podoba mi się ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kimono ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) Ja teraz noszę ciągle letnie sukienki, powiedziałam że lato nie chce przyjść więc sama je przywołam i się nawet udało! :D Już 3 dzień ciepełka mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I właśnie za to uwielbiam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    udaneog pobytu u Marcina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda to kimono w połączeniu z czarną sukienką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kimono, sukienka oraz torebka bardzo przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger