12:53

Koszula w kratkę i szare szorty


Hej Kochani!
Lato wróciło do mojej okolicy, dlatego też większość czasu spędzam na działce w towarzystwie najbliższych. W głowie mi tylko grille, odpoczynek na słoneczku i rozmowy o przyjemnych sprawach. Często towarzyszy mi też książka i zeszyt, w którym zapisuję swoje pomysły na nowe wpisy, spostrzeżenia dotyczące kosmetyków, czy tematy, które chciałabym poruszyć. Zauważyłam, że bez takich notatek ani rusz, bo jak przychodzi mi do napisania wpisu, to ulatuje mi z głowy część uwag albo nie umiem pozbierać myśli. Też korzystacie z jakichś notesów? Czy raczej dajecie sobie bez nich radę?






Prezentuję Wam dzisiaj typowo letni strój w stonowanych kolorach :) Chcę też od razu przeprosić, że pokazuję Wam znowu tą samą torebkę, ale wyjątkowo pasuje mi do wszystkiego :)

Pozdrawiam Was Kochani i życzę pięknej soboty.

13 komentarzy:

  1. Świetna torebka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. what a great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, że jak costpasuje to noszę non stop ;) Fajny zestaw!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez dzisiaj baaaardzo ciepło było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, idealny na wypad do miasta czy zwiedzania :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koszula :) Świetny strój :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja posty przygotowuje na laptopie, notatki, zbieram zdjęcia itp. albo w tel zapisuje pomysły ;)
    torebka rzeczywiście pasująca do wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka boooska! właśnie takiej poszukuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twoja koszula i jej wzór :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna jest ta torebka. :) Aczkolwiek stylizacja zupełnie nie w moim stylu. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger