21:48

6 kosmetyków za 6 złotych na szóstkę cz.2


Hej!
Dziś przychodzę do Was z wpisem z cyklu "6 kosmetyków za 6zł na szóstkę". Minęło sporo czasu od pierwszego wpisu, bo i nie jest łatwo znaleźć tanie, ale naprawdę dobre kosmetyki, tym bardziej za mniej więcej sześć złotych. Na szczęście zebrałam kilka dobrych pozycji i dzisiaj z przyjemnością je zaprezentuję.

Spora część kosmetyków będzie się powtarzać, dlatego też daruję sobie zbędne komentarze.


Odżywka z Biedronki, jedna z moich ulubionych. O ile dobrze pamiętam kosztuje około 5zł, a na promocji można ją kupić za około 4zł.
Krem również pochodzi z Biedronki i też kosztował około 5zł. Wspaniale działał na moje dłonie zimą, kiedy potrzebowały szczególnej uwagi.


Żele do ciała z Kallosa znajdziecie na pewno w Drogeriach Polskich, ale też w Tesco i podobno można je złapać w Hebe. Zapłaciłam za niego 3.99. Jest wydajny, ładnie pachnie i nie wysusza skóry.
Mleczko do ciała z Isany to mój prawdziwy hit. Po prostu go uwielbiam! Koszt to trochę ponad 6zł.


Fantastycznie napigmentowane cienie z MUR. Na cocolita.pl znajdziecie je za 3.50. Początkowo nie oczekiwałam od nich wiele, a okazało się, że to prawdziwe cudeńka.
Balsam oliwkowy do ust początkowo był dla mnie prawdziwą petardą, ale niestety teraz jest troszeczkę za słaby jak na moje potrzeby. Mam niesamowicie wysuszone usta i już nie bardzo wiem, jak im pomóc :( Może coś polecicie? Koszt: 5-6zł

To by było na tyle jeśli chodzi o moją magiczną szóstkę :) 
Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. A nie wiesz czy są też inne rodzaje tej odżywki z Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Ziaji miałam kokosowym balsam do ust, ale niestety okazał się ogromnym bublem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten oliwkowy balsam do ust ciekawy :) też mam suche usta i radzę sobie pomadką peelingującą z Sylveco i olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A sprawdzałaś pomadki od Nivea? Polecam wersję Hydro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo naprawdę fajne propozycje kosmetyków! Za taką cene koniecznie muszę wypróbować. MakeUp Revolution ma sporo kosmetyków w tej cenie, m.in róże. Mega :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale do firmy Ziaja mam zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a wonderful post! Excellent review and great photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku widzę, że Biedronka ma coraz lepszą ofertę:)
    Fajny pomysł na post, chętnie obserwuję by śledzić kolejne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsam do ust z Ziaji miałam kiedyś tak średnio go polubiłam a na wysuszone usta polecam krem Dermosan lub Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do rąk z Biedry jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do ust polecam pomadkę z Alterry rumiankową (Rossmann ok. 5 zł) - nie do zdarcia ;) Można ją również nakładać na rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do ust polecam lano maść z Ziaji.
    Łatwiej dostępna to pomadka Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten balsam do ust z chęcią bym wypróbowała, a mleczko do ciała z Isany miałam, jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych produktów nie miałam okazji wypróbować, ale inne produkty z Ziaji i BeBeauty bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger