08:24

Pastelowy sweterek i granatowa spódniczka


Hej!
Dzisiaj prezentuję Wam zwyklak :) Jakby tak popatrzeć na archiwum bloga, to zwyklaki zajmują około 95% miejsca. Mój tryb życia wymaga ode mnie, żebym ubierała się w sposób wygodny i praktyczny, bo nigdy nie wiem, czy nie będę musiała gdzieś zaraz biec, o której wrócę do domu i jakie drogi przyjdzie mi pokonać. Oczywiście ktoś może pomyśleć, że dzisiejsza kreacja trochę temu zaprzecza, bo i obcasiki (niskie, bo niskie, ale są), bo spódniczka, ale wszystko to naprawdę zostało już przeze mnie sprawdzone. Poza tym powtórzę po raz n-ty: nie ma dla mnie nic wygodniejszego niż właśnie spódniczka czy sukienka :)




Jutro znowu będę w trasie :) Jedziemy do Nieborowa i tym razem przygotuję zestaw baterii, żeby móc przygotować dla Was fotorelację. Przy okazji zadbamy też o odpowiednie uwiecznienie stroju :)


bluzka, top - second hand
spódniczka - Bershka
torebka - no name
buty - no name

18 komentarzy:

  1. piękna torebeczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka!
    mnie się bardzo podoba bluzka - jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wyglądasz, sama nie wiem co mi się najbardziej podoba .

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka prześliczna <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna torebeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dodatki, miałam kiedyś podobne buty i bardzo żałuję, że się rozkleiły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzka, chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana - pytałaś na blogu czy jestem z Ciechocinka - mieszkam 5 km od Ciechocinka ;p jak będziesz dawaj znać i na kawę się umówimy :D bardzo mi się podoba Twoja bluzeczka! i torbę również chętnie widziałabym w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, elegancko, ale też dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam spódniczki i sukienki, szczególnie w sezonie letnim ;) A sweterek jest świetny, lubię takie luźne góry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor mają te buciki. Ja też bardzo dobrze się czuję w spódnicach i sukienkach. I u mnie również około 95% miejsca to zwyklaki :) Ładne okulary, do twarzy Ci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger