21:21

Niebieska sukienka z koronką


Hej!
Cały poniedziałek minął mi w towarzystwie rodziców. Wybraliśmy się na wycieczkę i o dziwo, mimo że planowaliśmy ją wcześniej, pogoda dopisała. Czemu piszę, że o dziwo? Moje plany zwykle nie dochodzą do skutku, bo chyba cały wszechświat działa tak, żeby przeszkodziła mi nawet najdrobniejsza rzecz. Dlatego właśnie lubię spontaniczne decyzje, że dokądś jedziemy, coś zrobimy, z kimś się spotkamy. Tak jest najlepiej. Nie ma tego gorzkiego rozczarowania, a zamiast tego towarzyszy mi wspaniała świadomość, że jednak coś wyszło :)

Właśnie o tej sukience wspominałam w którymś wpisie. Mimo że nosi ją połowa dziewczyn w Polsce, ta kiecuszka bardzo mi się spodobała. Jest taka lekka, dziewczęca, przewiewna - jak dla mnie najlepszy typ na lato. Znalazłam ją na targu w Kutnie. Przechodziłam obok niej kilka razy za każdym razem, kiedy wybrałyśmy się tak na zakupy. Ciągle znajdywałam powód, żeby jednak jej nie wziąć. W końcu przekonała mnie mama. Przymierzyłam i... kupiłam :)





sukienka - no name
torebka - no name
buty - no name 

Dzisiaj jestem taka "no nejmowa", ale nie przeszkadza mi to. Lubię wejść od czasu do czasu do zwykłego sklepiku i wyszukać tam jakąś perełkę dla siebie. Uważam też, że często oferowane są tam ciekawsze fasony. A Wy jakie macie zdanie na ten temat? 

Pozdrawiam serdecznie!

26 komentarzy:

  1. O jaka śliczna sukienka! Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukieneczka, taka letnia i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, mam podobną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda w naszym pięknym kraju bywa bardzo kapryśna, dlatego super, że przynajmniej na wycieczkę Wam dopisała. Super sukienka, przydałaby mi się podobna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koronkowe wykończenia w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka super, bardzo lubię taki kolor :) jest niezwykle twarzowy! Ją można by było ubierać i na sportowo i elegancko, zależy od dodatków. Super :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze,że pogoda dopisała ;) przepiękna jest ta sukieneczka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta sukienka!
    Ma tak wiele dziewczęcego uroku!
    I taki ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, dziewczęca sukienka :) Chętnie skusiłabym się na taką gdyby była w białym albo pastelowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta sukienka :) Chciałam kupić podobną, bo białą, ale niestety bardzo prześwitywała :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz, rewelacyjna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna torebka :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka ladna, torebka a la o'bag a ja o'bagi kocham :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger