09:27

Konkurs Nivea, wygraj prywatną metamorfozę

Hej Kochani! 
Dzisiaj mam dla Was coś zupełnie innego niż zazwyczaj, bo informację o całkiem fajnym konkursie, który organizuje Nivea. Ostatnio sama zaczęłam się bawić w tego typu rzeczy, gdyż uważam, że warto dać sobie szansę. Nic nas to nie kosztuje, a tylko możemy zyskać :) 
Ja mam zamiar spróbować i mam nadzieję, że Wy też :)



 NAGRODY

Nagroda główna: Jury Konkursowe wybierze 10 najciekawszych zgłoszeń do Konkursu, którym zostanie przyznana nagroda główna - prywatna metamorfoza z Mają Sablewską w wyniku, której Zwycięzca otrzyma indywidualnie dopasowaną stylizację (uczesanie, makijaż i strój)

Nagrody dodatkowe: 90 bonów podarunkowych do sklepów: ZARA, Zalando, H&M, Mohito, Top Secret, Reserved. 




ZASADY:

Zasady: By przystąpić do konkursu z nagrodą główną, uczestnik musi zakupić dowolny dezodorant NIVEA w dowolnym miejscu na terenie Polski (w sklepach stacjonarnych lub internetowych, w okresie od 16.08.2016 r. do 30.09.2016 r.) i zachować paragon lub fakturę imienną jako dowód zakupu. Konkurs polega na wykonaniu zadania konkursowego polegającego na wyborze jednej z sześciu stylizacji black&white i odpowiedzi na pytanie konkursowe: „Opisz na jaką okazję najchętniej byś ja założyła (wybraną stylizację)?” (maksymalnie 250 znaków ze spacjami).

Jeden Uczestnik Konkursu może zgłosić maksymalnie 3 zgłoszenia do Konkursu, pod warunkiem rejestracji 3 różnych paragonów.

Czas trwania:
Konkurs jest prowadzony w II etapach: I etap – zgłoszenia uczestników, w dniach 01.09.2016 – 30.09.2016,: II etap – wybór zwycięzców przez jury konkursowe, w dniu 7.10.2016 roku.

Link do regulaminu: REGULAMIN

Podsumowując, zapraszam Was na stronę główną konkursu http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/invisible-2016
 
Advertisement

3 komentarze:

  1. Kurczę fajny konkurs lecz ja zdecydowanie wolę inne deodoranty,więc daję szansę innym. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ciekawy konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger