17:35

Beżowa, koronkowa sukienka


Hej!
Powoli nastawiam się na normalny, poza wakacyjny tryb :) Oczywiście wrzesień to dopiero zapowiedź kolejnych miesięcy, z pewnością cięższych, ale i tak nie narzekam na brak zajęć. Znowu biegam z miejsca w miejsce, dopasowuję godziny, robię notatki w kalendarzu, który całe wakacje przeleżał w szufladzie i towarzyszy mi dobry humor. Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie przesilenie związane z nadejściem jesieni, bo wtedy stanę się marudna i zamiast myśleć o kolejnej godzinie zajęć, będę się skupiać tylko na tym, aby wrócić do łóżka.

W razie takiej ewentualności wrócę do tego wpisu i mam nadzieję, że znowu wróci mi energia.
A jak Wam mija wrzesień? Mam nadzieję, że humory dopisują :) 





sukienka - second hand
torebka - Fabiola
buty - CCC 

Pozdrawiam Kochani!

15 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:) Piękna sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten kolor jest dla Ciebie stworzony :D Bardzo Ci pasuje ta sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, idealnie współgra z czerwonymi dodatkami :)
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie u mnie w linki.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, taka zwiewna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma ładny krój, urocze w niej wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mimo, że jeszcze mam wakacje, mam tyle obowiązków we wrześniu, że nie mam kiedy odpocząć i się chwile ponudzić. Świetna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i buty:) cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnie mi się ogladało i czytało :) Te czerwone akcenty nadaja tutaj smaku :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczęca, delikatna stylizacja. Pięknie!

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger