16:54

Black&white


Hej!
Po brzydkim i sennym poniedziałku nastał przepiękny wtorek. Mój cel na ten dzień był jeden - ruszyć na zdjęcia, póki pogoda sprzyja, bo deszczowych dni może być coraz więcej.

Jakiś czas temu, przeglądając blogi innych dziewczyn, zrobiłam sobie w głowie listę rzeczy, których nigdy nie zrobię :) Nie będę Wam na przykład nudziła na temat mojego ślubu, czyli jaki temat przewodni wybrałam (bo go nie wybiorę), gdzie szukać zaproszeń, na jakiej podstawie wybrać zespół, bo trend dotyczący udawania Marthy Stewart mnie nieco śmieszy.
Nie będę Wam też relacjonować przebiegu ciąży ani zachwycać się, jakie to wspaniałe być mamą, co kupić dziecku z okazji pierwszego tygodnia, miesiąca, roku, bo najzwyczajniej w świecie uważam to za głupie. Na pewno bycie mamą jest świetne, ale udawanie już, że nie jest się zmęczonym i czasem ma się chęć uciec na bezludną wyspę, żeby przestać całą noc? No w to nie uwierzę :)
Nie będę Wam też pisać o poszukiwaniu zlewu do mieszkania, czy o wybieraniu odpowiedniej ziemi dla roślin, bo to nudne i zasadniczo (raczej) nikogo nie obchodzi.







bluzka - choies
spodenki - Terranova
buty - Pepco 
torebka - no name 

Też macie takie tematy, których na pewno nie będziecie poruszać na blogu? Może te przedstawione przeze mnie uważacie za ciekawe i lubicie o nich czytać? Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat

Pozdrawiam Kochani i do kolejnego wpisu :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka stylizacja. Wyglądasz bardzo kobieco :) Szczególnie mi się podoba naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się bluzka.
    PS. Problem ze zdjęciami w słoneczny dzień? Słabo wychodzą te pod słońce (nawet w cieniu), z kolei oświetlone są prześwietlone. Ja w słoneczny dzień staram się nie robić sesji, chyba że słońce jest elementem zaplanowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka i naszyjnik:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello there! You have a great blog, a source of inspiration! Thanks for sharing your recommendations :-) I just followed you on GFC #733, please follow back so we can be in touch and keep supporting eachother in this blogosphere :-)
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie bieli i czerni sprawdzi się zawsze ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mów nigdy!
    Założę się, że większość tych dziewczyn, którym nagle odbiło i zamieniły bardzo fajne blogi ciuchowe/kosmetyczne na parentingowe i ślubne także nigdy nie sądziło, że będą kiedykolwiek o tym pisać :>
    Parcie na sławę i chęć zostania gwiazdą są jednak kuszące dla każdego, a takie tematy są mocno klikalne, a co za tym idzie - można na tym dobrze zarobić, choć dotychczasowego czytelnika męczą i raczej odstraszają.
    Takie życie :>

    Ale prywatnie - popieram decyzję, bo ja uważam tak samo.
    A przede wszystkim - uważam, że pewna część ludzkiego życia powinna zostać prywatną.
    Tak po prostu ;)

    P.S. piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu bardzo udany zestaw. Wyglądasz tak świeżo i promiennie :)
    Co do tematów, których nigdy nie będziesz poruszać - sama nigdy nie zastanawiałam się nad tym czy będę o tym pisać, ale raczej o przebiegu ciąży bym nie napisała - po pierwsze dlatego, że to dość prywatne a po drugie nie sądzę aby moich czytelników interesowało, czy i jakie miałam objawy i jak często miałabym nudności :P
    Jeżeli chodzi o tematykę ślubną czy wystroju mieszkania ( również z takimi praktycznymi poradami, jak wybór zlewu, podłogi itp. ) to interesuję mnie to, ponieważ prywatnie nie mam z kim o tym porozmawiać to chociaż na blogach poczytam sobie rady innych dziewczyn :) Natomiast fajnie, jeżeli czytam o tym na blogach typowo ślubnych, a nawet typowo parentingowych, bo wtedy wiem, że ktoś cały czas o tym piszę i ma w tym jakieś doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno na blogu nie będę pisać dużo o swoim życiu prywatnym, więc dziecko i ślub tak jak u Ciebie też odpada. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger